Raport 2018
64 Înacest sens, amdemarat campaniaGrijădeRomânia, într-o primă fază ca un proiect pilot în Brașov, Săcele și Râșnov, iar mai apoi extinzând-o și la regiunea București-Ilfov. Pentru că această campanie a fost una de succes, până la sfârșitul anului am extins-o la nivel național și am adaugat campaniei și o cauză socială - 25 de bani donați direct către organizația non-guvernamentală SOS Satele Copiilor la fiecare achiziție a sacoșei. 11,17% din pungile Grijă de România vândute s-au întors în magazinele noastre în cadrul acestei campanii. Tot ca parte a misiunii noastre de a proteja mediul alături de Verde Împărat, am demarat și un program de colectare a dozelor de aluminiu - Reciclează dozele de aluminiu împreună cu Verde Împărat și Sfarmă-Doze. Proiecte În 2018, am schimbat sortimentația de pungi de cumpărături, astfel încât am închis anul numai cu opțiuni sustenabile. Astfel, amscăzut cu 38,07% cantitatea de pungi de plastic de unică folosință vândute, față de anul 2017. Punga de hârtie a devenit un articol din ce în ce mai căutat, 975.333 de unități fiind vândute în 2018. În anul 2018 ne-am încurajat clienții să achiziționeze sacoșe reutilizabile.
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy NTg3MTAy