Raport 2018
72 Număr total angajați care au beneficiat de concediu creștere copil 139 13 152 Număr total angajați care au revenit din concediul de creștere a copilului (activi la sfârșitul anului) 189 16 205 În 2018, am redefinit campania de employer branding inițiată în anul anterior și ne-am axat pe câteva arii majore de acțiune - condițiile de remunerare echitabile; dezvoltarea personală și profesională, deoarece vrem să le oferim angajaților noștri acces la noi cunoștințe și competențe, indiferent de nivelul ierarhic pe care îl ocupă; siguranța locului de muncă; localizare și mobilitate – vrem să fim angajatorul de lângă casă, astfel încât angajații noștri să poată să își planifice și activitățile personale cât mai eficient. Strategia de remunerare Pentru a putea face față constrângerilor legate de disponibilitatea forței de muncă, am depus eforturi susținute de-a lungul ultimilor ani pentru a crea pachete salariale atractive pentru angajații noștri, atât în ceea ce privește componenta salarială, cât și cea de beneficii. Toți angajații primesc o creștere anuală a salariilor în funcție de performanțele înregistrate în desfășurarea activității și în linie cu planificarea anuală a bugetului. Salariul mediu net a avut o componentă salarială de bază de 79,38%, în timp ce diferența a fost reprezentată de prime. Toți angajații care au lucrat în weekend au primit o plată bonus de 25% din salariul de bază. De asemenea, beneficiile oferite au atins valoarea de 35,6 mil. RON. Toți angajații beneficiază de asigurare privată de sănătate, care le oferă acces la o gamă largă de servicii medicale. În plus, am oferit pachete de școală pentru 824 de copii (valoarea unui pachet fiind de 180 lei) și pachete cu scutece pentru copiii angajatelor PENNY Market în conformitate cu misiunea noastră de a genera un impact pozitiv în viața copiilor. În 2018, 171 de angajați activi la sfârșitul anului au revenit din concediul de creștere a copilului, iar rata de retenție a fost de 83%. Numărul de angajați noi în funcție de gen și regiune 2018 556 Turda Ștefăneștii de Jos 256 197 103 Bacău 781 Turda Ștefăneștii de Jos 361 148 Bacău 272 Rata de noi angajări în funcție de gen și regiune în 2018 34% Turda Ștefăneștii de Jos 39% 28% 36% Bacău 27% Turda Ștefăneștii de Jos 33% 27% Bacău 22%
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy NTg3MTAy