Raport 2018
76 Programe de dezvoltare a angajaților Înanul2018,ne-amconcentratpeeficientizareacomunicării dintre angajați, dar și pe îmbunătățirea colaborării dintre echipele din magazine și cele din sediul central. Pentru a îmbunătăți modul de lucru în echipele din magazine: • responsabilii de resurse umane din regiuni au lucrat îndeaproape cu șefii de magazine, zi de zi, pentru a face posibilă implementarea celor mai bune practici de relaționare cu echipa, pornind de la aspecte administrative cum ar fi planificarea concediilor sau realizarea pontajului și ajungând la aspecte mai complexe, precum motivarea echipei și managementul conflictului; în total, responsabilii de Resurse Umane din regiuni au făcut în medie 2 vizite/ magazin, totalul fiind de 493 de vizite în 2018 • am monitorizat modul de implementare a proceselor de management al resurselor umane și, acolo unde a fost necesar, au fost propuse și implementate măsuri de îmbunătățire PENNY Buddy este un programde dezvoltare, demarat în 2014, care a luat naștere din dorința de a consolida colaborarea între colegi și de a găsi soluții inovatoare, aplicabile în organizație, care să țină cont atât de imaginea de ansamblu, cât și de realitatea din magazin. Numărul de participanți a crescut în acest an la 27 (16 colegi din magazine și 11 colegi din sediul central), distribuiți în cinci echipe. Din 2014 până în prezent au fost propuse 60 de proiecte, 90% dintre ele fiind deja implementate sau în curs de implementare. PENNY Academy este un program internațional multianual dedicat dezvoltării specialiștilor din diferite domenii de activitate. În 2018, șase angajați au participat la Penny Academy pentru a-și dezvolta noi competențe prin următoarele cursuri și module: Project management (participanți din departamenteleVânzări, Resurse umane și Juridic) și Lateral leadership (participanți dindepartamentul Vânzări).
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy NTg3MTAy