Raport 2018

84 6. IMPLICARE SOCIALĂ Zone de acțiune • Susținerea organizațiilor non- profit și proiectelor acestora • Promovarea unei nutriții sănătoase • Promovarea educației și dezvoltării copiilor și adolescenților • Informarea și educarea consumatorilor „Lucrăm cu grijă alături de partenerii noștri pentru a contribui la construirea unui viitor mai bun pentru copiii și adulții din mediile defavorizate și pentru a le oferi acestora oportunități egale de dezvoltare. Locuințe sigure construite în parteneriat cu Habitat for Humanity, încurajarea copiilor să își continue studiile cu ajutorul asociației World Vision, cât și promovarea sportului și a sănătății au fost prioritățile noastre în 2018. Ne bucurăm că parteneriatele începute în urmă cu câțiva ani devin din ce în ce mai puternice și că reușim să mărim în mod constant numărul de beneficiari ai programelor derulate în cadrul pilonul nostru de sustenabilitate – Implicare socială. Credem cu tărie ca viitorul se construiește cu fiecare pas: responsabili astăzi, avem grijă de mâine.” Irina Butnaru, Corporate Communications Manager PENNY Market România Implicare socială La PENNY Market ne angajăm să dedicăm o parte importantă din resursele noastre pentru sprijinirea copiilor si adulților ce provin din medii defavorizate, prin colaborări de lungă durată și de încredere cu organizații nonprofit. Unul dintre scopurile noastre principale este de a sprijini proiectele sociale care contribuie la îmbunătățirea stilului de viață al comunităților unde ne desfășurăm activitatea. Pentru că suntem prezenți în majoritatea zonelor țării, considerăm că este datoria noastră să îi sprijinim pe cei cărora societatea le oferă mai puține oportunități, în special atunci și acolo unde aceștia au cel mai mult nevoie de noi. Investim în dezvoltarea tinerilor prin educație și sport Sprijinim comunitățile locale Ne informăm consumatorii cu privire la aspectele legate de sustenabilitate

RkJQdWJsaXNoZXIy NTg3MTAy