Raport 2018

85 Prioritatea noastră este promovarea dezvoltării copiilor și adolescenților și depunem eforturi deosebite, prin intermediul activităților noastre, pentru a elimina inegalitatea de șanse. Deoarece accesul la educație joacă un rol major în strategia noastră de implicare socială, susținem proiecte de construire de școli, contribuind astfel la îmbunătățirea oportunităților educaționale pentru copii. Activitățile de implicare socială ale PENNY Market se axează pe domeniile de acțiune definite în cadrul pilonului „Implicare Socială”: sprijinirea organizațiilor non- guvernamentale (ONG-uri) și a proiectelor de promovare a sportului și educației continue în procesele de dezvoltare a copiilor și adolescenților, precum și informarea și educarea consumatorilor. Ca modalitate de măsurare a progresului nostru, raportăm numărul colaborărilor pe termen lung (de peste doi ani) cu aceste organizații și le comparăm cu numărul total de colaborări. În 2018, 50% din parteneriatele noastre au fost pe termen lung, comparativ cu 2017 când doar 13% dintre parteneriate s-au încadrat în această categorie. În plus, activitățile noastre de implicare socială contribuie la atingerea obiectivelor globale de dezvoltare durabilă ale Națiunilor Unite, respectiv ODD 4: Educație de calitate și ODD 1: Fără sărăcie. În anul 2018, din valoarea totală a sponsorizărilor noastre, amalocat aproximativ 300.000 de euro exclusiv proiectelor de implicare socială. Puteți citi mai multe despre cauzele pe care le susținem și despre parteneriatele noastre în paginile următoare. Habitat for Humanity: Parteneri de cursă lungă Povestea noastră cu Habitat for Humanity a început în 2016 și reprezintă principalul catalizator al eforturilor noastre de a sprijini comunitățile locale din România. Habitat for Humanity este una dintre cele mai mari ONG-uri din România, cu misiunea de a elimina condițiile precare de locuire și de a construi comunități durabile, o misiune aliniată cu misiunea noastră de a oferi comunităților resurse durabile care să îmbunătățească calitatea vieții și să creeze șanse reale pentru o viață mai bună, mai liniștită și mai sănătoasă. În 2018, parteneriatul nostru puternic cu Habitat pentru România a continuat prin susținerea dezvoltării unei comunități locale cu venituri mici din orașul Buftea. Cei 70 de voluntari ai PENNY Market implicați în proiect au ajutat la construirea unui Centru Comunitar de Educație care va deservi două școli din comunitate. Dintre cei 350 de copii care învață la cele două școli, aproximativ 250 provin din familii defavorizate. Cei mai mulți dintre părinți nu au un loc de muncă stabil și trăiesc din alocațiile copiilor, din ajutor social sau din lucrul cu ziua, ori sunt plecați la lucru peste hotare. Noul centru comunitar din Buftea va îngriji 200 de copii defavorizați din comunitate, care acum sunt în pericol de a abandona școala. Ei vor primi zilnic o masă caldă, vor fi ajutați la teme, vor urma cursuri de educație non-formală și vor beneficia de consiliere psihologică, în timp ce alți 150 de copii participă periodic la cursuri organizate aici.

RkJQdWJsaXNoZXIy NTg3MTAy