Raport 2018

88 „Peste 40% dintre elevii care abandonează școala după absolvirea a opt clase rămân în comunitățile rurale din care provin, în timp ce rata șomajului în rândul tinerilor cu vârste cuprinse între 18 și 24 de ani este de 22% la nivelul întregii țări. Parteneriatul Fundației World Vision România cu PENNY Market adresează o problemă punctuală, și anume sprijinirea tinerilor din mediul rural în a finaliza o formă de învățământ profesional și a obține un loc de muncă mai bine plătit.” Mihaela Loredana Nabar, Director Național World Vision România Pentru fiecare elev înscris în program se asigură ședințe individuale de consiliere profesională și sprijin pentru administrarea bursei, precum și workshop-uri lunare și o tabără de dezvoltare personală. Totodată, PENNY Market pune la dispoziția elevilor mai multe activități practice desfășurate în cadrul magazinelor din regiunea acestora, prin care vor deprinde direct de la profesioniști abilitățile necesare pentru un loc de muncă mai bine plătit. În plus, bursierii vor avea acces la stagii de practică de specialitate, precum și la oportunități de carieră în interiorul companiei. Fundația Casa Lidia Sprijinim în continuare Fundația Casa Lidia prin oferirea de produse alimentare copiilor din București și Ilfov. Asociația Speranță și Zâmbet: Taberele de vară Tot în seria parteneriatelor ce au ca temă educația, se înscrie și cel cu asociația Speranță și Zâmbet. În 2018, am susținut 50 de copii din familii defavorizate din orașul Cisnădie astfel încât să poată participa la tabăra ce a inclus activități educaționale, culturale și sportive având ca temă sărbătorirea Centenarului Marii Uniri.

RkJQdWJsaXNoZXIy NTg3MTAy