Raport
22 2.2.7. Mărcile noastre proprii O marcă proprie este o marcă deținută de REWE România SRL sau REWE Group , cu drepturi de proprietate intelectuală sau licențe pentru produsele marcate ca „marcă proprie”. În 2017, sortimentul nostru a atins 660 de articole (267 de mărci proprii naționale și 393 branduri private internaționale). În cadrul magazinelor PENNY Market , clienții noștri pot regăsi atât mărci proprii, denumite și branduri private, cât și branduri exclusive. Un brand exclusiv poate fi un produs pentru care drepturile de proprietate intelectuală au fost cedate de deținătorul mărcii, companiei REWE România sau produsele fără brand realizate la cererea REWE România . În 2017, am adăugat 13 astfel de articole în sortimentul nostru permanent. Achiziția de marcă proprie este în creștere, dar gradul de conștientizare a diferitelor mărci din acest segment este în scădere, în timp ce cotele de piață rămân constante 11 . În 2017, cota mărcilor privare din total piață de produse de larg consum a fost estimată la 11,4%. Mai mult, 48,1% din vânzările de marcă proprie din piața produselor de larg consum au fost reprezentate de către discounteri 12 . În același an, vânzările brandurilor private în magazinele PENNY Market au reprezentat 24,49% din totalul cifrei de afaceri. Status Quo Arhitectura mărcilor proprii PENNY Market 11 Nielsen Shopper Trends Report 2017-2018 (Copyright © 2019, The Nielsen Company) 12 Nielsen Retail Audit data, 2017, Total FMCG, tutunul nu este inclus (Copyright © 2019, The Nielsen Company) Despre companie
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy NTg3MTAy