Raport

23 Toate mărcile noastre proprii de apă, bere și produse din carne, precum și o mare parte din produsele lactate ce aparțin brandurilor private sunt produse în România. Misiunea noastră este să rămânem în continuare discounterul din proximitate pe care te poți baza, care oferă întotdeauna prospețime și înțelege preferințele românilor. De aceea, brandurile private pe care le-am dezvoltat au la bază interesele și preferințele de consum ale românilor. Planurile noastre de dezoltare a brandurilor private se vor concentra pe o caracteristică extrem de importantă exprimată de români: prospețimea produselor. Câteva exemple de mărci pe care le-am dezvoltat de-a lungul anilor sunt „Uauu!”, „Sélection” și „San Fabio”, dar lista nu se oprește aici. Mărcile proprii PENNY Market 2.2.8. Asigurarea calității mărfii din depozite și magazine Siguranța clienților noștri este prioritară pentru noi. La nivel de Grup, măsurile implementate pentru asigurarea calității se bazează pe principii exacte care au scopul de a menține standardele de calitate pentru toate produsele și serviciile oferite. În cadrul departamentului de logistică și în magazine s-a introdus un sistem propriu de control operațional, pe baza reglementărilor Uniunii Europene în vigoare privind igiena. Sistemul propriu de control operațional reglementează: • condițiile igienice de manipulare a mărfii de la momentul livrării în depozitele PENNY Market și până la vânzarea mărfurilor în magazine către consumator; • respectarea unui lanț termic general, conform cerințelor privind temperatura, în funcție de grupele de mărfuri; • cerințele privind obiectele instalate și spațialitatea; • instruirea și igiena personală a angajaților; • procesul de desfășurare a acțiunilor de tip retrageri. Cotă din totalul categoriei mărcilor proprii Lactate Carne Apă Bere

RkJQdWJsaXNoZXIy NTg3MTAy