Raport
24 La PENNY Market, ne dorim să obținem și să menținem un echilibru între impactul generat de business-ul nostru asupra economiei, mediului și societății, măsurând în mod constant performanța și progresul. Astfel, am implementat o Procedura de listare complexă care ne permite gestionarea riscurilor ce pot apărea în procesul de planificare operațională sau în evaluarea și selecția furnizorilor de produse și servicii. De asemenea, raportăm riscurile identitificate cu privire la sustenabilitate, fie ele riscuri definite local sau la nivel de Grup, cu o frecvență anuală, aplicand Principiul Precauției, introdus în 1992 de Națiunile Unite prin Declarația de la Rio. În 2017, în urma procedurii de evaluare anuală a riscurilor, au fost identificate 73 de riscuri aplicând același instrument la intreg Grupul REWE – R2C (Risk to change). Pentru a gestiona aceste riscuri, am prioritizat și implementat măsuri de control și îmbunătățire a proceselor. De asemenea, am beneficiat și de rezultatele auditurilor realizate de Grup dar și de auditori externi, audituri care au ca scop principal evaluarea la intervale regulate de timp a calității și funcționalității sistemului nostru de management al riscurilor. CATEGORII RISCURI OPORTUNITĂȚI ACȚIUNI Forțele pieței → Schimbări climatice → Susținerea clienților noștri pentru menținerea unei diete sănătoase și consumul de alimente proaspete, prin încurajarea consumului de produse locale → Începerea unei colaborări pe termen lung cu fermierii, furnizorii și grupurile industriale pentru încurajarea producției folosind practici din domeniul sustenabilității Colaborări în vederea identificării unor varietăți de soiuri pretabile pentru cultivarea timpurie / târzie Perturbări de natură operațională → Resurse care devin din ce în ce mai rare → Utilizarea standardelor internaționale de certificare și stabilirea unor criterii proprii în ceea ce privește produsele sustenabile marcă proprie → Introducerea unor audituri stricte ale furnizorilor înainte de listare și auditarea ad- hoc și periodică pe parcursul procesului de achiziție Reputația brandului → Comunicarea necorespunzătoare cu clienții și părțile interesate → Pregătirea unor campanii transparente și bazate pe cercetări de piață → Crearea unui organism intern care să fie responsabil de verificarea metodelor de comunicare și a materialelor trimise către presă și public 3. Fluxurile operaționale
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy NTg3MTAy