Raport

32 4.1.2. Structura organizațională dedicată sustenabilității Pornind de la un principiu puternic, direcții stabilite pentru practici de business ce au la bază sustenabilitatea, dar și cei patru piloni, am descoperit nevoia creării unui Comitet Strategic de Sustenabilitate, menit să introducă noul concept în operațiunile de business. Comitetul Strategic de Sustenabilitate funcționează ca un organism de decizii și generare de idei, setează obiective și măsoară perfomanța și progresul în materie de sustenabilitate. De asemenea, acest comitet se asigură de luarea celor mai bune decizii care să consolideze cei patru piloni ai sustenabilității, dar și să se asigure că procesele de luare a deciziilor la nivelul companiei țin cont și integrează, în același timp, principiile sustenabilității. În acest sens, am creat un department dedicat pentru pilonul „Produse Verzi”, atât la nivel de Grup, cât și pentru PENNY Market , ce poartă denumirea “Departamentul de Produse Sustenabile”. Acest departament are rolul de a susține achiziția și dezvoltarea de sortimente sustenabile. Toate măsurile și acțiunile pe care le punem în practică atât la nivel de Grup, cât și în cadrul rețelei de magazine PENNY Market din România au la bază sesiuni de dezbatere în care ne asigurăm că deciziile finale au în vedere cei patru piloni, dar și că acestea integrează principiile și regulile ce stau la baza lor. Mai mult, Departamentul de Responsabilitate Socială al REWE Group colaborează cu responsabilii de vânzări și ajută la implementarea strategiei, funcționând ca o interfață centrală între departamentele de vânzări și părțile terțe implicate. În 2017, REWE Group a organizat trei workshopuri de management al sustenabilității în care au fost implicați manageri ai sustenabilității din toate țările în care grupul își desfășoară activitatea. În România, Consiliul de Administrație a aliniat PENNYMarket la pozitia Grupului în raport cu practicile de business sustenabile. Ca atare, o echipă dedicată se ocupă de îndeplinirea misiunii comune care se regăsește în cadrul organizației internaționale. În 2017, PENNY Market a organizat șapte întâlniri interne ce s-au desfășurat de-a lungul a 46 de ore și în care s-au discutat cele mai importante subiecte legate de sustenabilitate. Organigrama sustenabilității Rolul sustenabilității în companie Manager de Proiecte Sustenabilitate – Internațional Departamentul de Control Managementul Resurselor Umane Managementul proiectelor de CSR Echipa de suport (cooperare tehnică) Echipa principală

RkJQdWJsaXNoZXIy NTg3MTAy