Raport

33 4.1.2. Obiectivele legate de sustenabilitate în cadrul REWE Group În eforturile noastre de a integra sustenabilitatea în activitatea de zi cu zi, ne ghidăm după obiectivele de dezvoltare durabilă (SDG) ale Organizației Națiunilor Unite (ONU) stabilite în 2015. Cele 17 obiective privesc provocările legate de dezvoltarea durabilă la nivel global, iar misiunea ONU este de a atinge aceste obiective, împărțite în 169 de micro-obiective ce derivă din cele principale, până în 2050. REWE Group se angajează să susțină acest efort prin punerea în aplicare a propriei strategii de sustenabilitate. Așadar, am decis care sunt cele mai importante obiective din paleta celor dezvoltate de ONU și am ales să ne concentrăm pe șase dintre ele, pe baza unei analize ce a avut în vedere procesele de business la nivel de Grup, dar și feedback-ul pe care l-am obținut în urma consultării cu părțile interesate. Activitatea desfășurată de PENNY Market în vederea atingerii acestor obiective este structurată pe patru piloni: „Produse Verzi”, „Energie, climă și mediu”, „Angajați” și „Implicare Socială”. Poți citi în amănunt ce presupune fiecare pilon în continuarea acestui raport. Integrăm standardele și principiile unei afaceri sustenabile în toate sistemele noastre de management prin crearea unor obiective clare ce pot fi măsurate. Verificăm, documentăm și comunicăm felul în care avansăm în atingerea fiecărui astfel de obiectiv și actualizăm standardele interne în mod continuu în funcție de rezultate. MUNCĂ DECENTĂ ȘI CREȘTERE ECONOMICĂ CONSUM ȘI PRODUCȚIE RESPONSABILE ENERGIE ACCESIBILĂ ȘI CURATĂ viața pe pământ viața sub apă zero foame

RkJQdWJsaXNoZXIy NTg3MTAy