Raport

36 Ne angajăm să păstrăm o comunicare activă cu toate părțile interesate de activitățile pe care le desfășurăm. În vederea realizării acestui raport, am colaborat cu grupuri specifice de stakeholderi selectate în funcție de relevanța pe care o au asupra businessului nostru. În plus, am selectat subiectele relevante pentru cititorii acestui raport folosind metoda de evaluare numită Analiza de Materialitate. 5.1. Grupurile părților interesate În vederea realizării acestui raport și de-a lungul perioadei analizate, am dobândit o viziune generală asupra relevanței grupurilor din punct de vedere al influenței acestora asupra activitații noastre, dar și a atitudinii cu privire la PENNY Market România. Astfel, am decis care este impactul lor potențial. Primul pas a fost să identificăm grupurile cheie de stakeholderi pe care urma să le consultăm și anume clienții, furnizorii și partenerii, organizațiile non-guvernamentele (ONG), retailerii independenți, reprezentatii media și angajații noștri. Principala metodă pe care am folosit-o în vederea obținerii feedback-ului a fost emailul și chestionarul online. Chestionarul pe care l-am creat a avut ca principal obiectiv evaluarea cunoștințelor celor chestionați în legătură cu activitățile companiei noastre care erau în legătură cu aspect legate de dezvoltarea durabilă. În total, 253 de clienți , 34 de furnizori și parteneri , 1 reprezentant media , 5 responsabili din partea organizațiilor non-guvernamentale și 95 de angajați au răspuns chestionarului nostru. În paralel cu derularea chestionarului, am organizat discuții deschise și interviuri. Într-una dintre discuții l-am implicat pe primarul din localitatea Nicolae Bălcescu din județul Bacău, acolo unde am organizat o activitate de team building cu ocazia careia am renovat dispensarul localității alaturi de partenerul nostru Habitat for Humanity . 5. Dialogul cu părțile interesate

RkJQdWJsaXNoZXIy NTg3MTAy