Raport
40 5.4. În dialog cu părțile interesate Continuăm să ne consultăm cu stakeholderii prin diferite mijloace, așa cum este prezentat mai jos: MASS-MEDIA cercetare Comunicate de presă, întâlniri, forumuri publice și comunicare prin intermediul website-ului subiecte • Produse sigure • Serviciile din magazine • Responsabilitatea companiei acțiuni • Publicarea primului raport de sustenabilitate • Participarea cu diferite proiecte la competițiile de specialitate CLIENȚI cercetare Contact direct zilnic cu clienții și sondaje de măsurare a satisfacției. subiecte • Sortiment diversificat și selectat cu atenție • Produse sigure • Asistență oferită în magazine • Oferte de produse regionale acțiuni • Dezvoltarea de noi produse • Radio Penny FM în toate magazinele ANGAJAȚI cercetare Sondaje de opinie și cursuri multi-tematice subiecte • Contribuția proporțională și condițiile de muncă • Dezvoltare profesională • Sănătatea și securitatea la locul de muncă acțiuni • Crearea unei echipe responsabile de sustenabilitate • Publicarea primului raport de sustenabilitate • Organizarea cursurilor de instruire pentru angajați ONG-URI cercetare Întâlniri și proiecte comune în domeniul responsabilității corporative subiecte • Responsabilitatea companiei acțiuni • Publicarea primului raport de sustenabilitate INSTITUȚII PUBLICE cercetare Organizăm inițiative comune și organizăm întâlniri cu oficiali din partea statului și a autorităților locale subiecte • Conformitatea cu prevederile legale • Protecția consumatorului • Conformitatea cu practicile concurențiale acțiuni • Publicarea primului raport de sustenabilitate FURNIZORI cercetare Întâlniri regulate, audituri, negocieri și proiecte comerciale împreună cu furnizorii subiecte • Produse de înaltă calitate și în condiții de siguranță • Calitatea livrării (cu referire la cantitate și calitate) • Activități promoționale acțiuni • Înregistrarea companiei noastre în Inițiativa Supply Chain a Comisiei Europene Dialogul cu părțile interesate
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy NTg3MTAy