Raport

42 Deși sustenabilitatea are din ce în ce mai mulți adepți în rândul consumatorilor la nivel global, aceasta nu este factorul principal determinant în decizia de cumpărare. Atunci când aleg să cumpere de la un retailer sau discounter, consumatorii se uită la sortimentul de produse oferite și la preț. Așa cum reiese și din acest raport, PENNY Market intenționează să adreseze nevoile consumatorilor și să stârnească entuziasmul unui număr din ce în ce mai mare de persoane cu privire la produsele sustenabile ce provin atât de pe piața regională, cât și de la producătorii locali. Compania noastră tratează sustenabilitatea nu numai ca parte importantă a strategiei de afaceri, dar și ca un factor care contribuie la succesul în afaceri și la creșterea companiei. De aceea, strategia noastră se concentrează pe următoarele trei puncte: Suntem aproape de clienții nostri în fiecare zi Restructurăm portofoliul de branduri private de origine românească Ne concentrăm atenția pe prospețimea cărnii, fructelor și legumelor, cele mai importante categorii de produse ale noastre Avem un obiectiv ambițios: ne dorim să ajungem la o pondere a produselor de origine exclusiv românească de 70% din totalul produselor comercializate. Astfel, vom rămâne printre retailerii cu cea mai mare proporție a produselor de origine românească din totalul produselor comercializate. Obiectivul nostru se leaga strâns de eficientizarea activităților de logistică pentru reducerea emisiilor. Cele mai importante trei dintre obiectivele dezvoltate de Organizatia Națiunilor Unite și care se aplică pilonului Produse Verzi sunt: Obiectivul 12 (SDG 12): Consum și producție responsabile , Obiectivul 15 (SDG 15): Viața la sol și Obiectivul 14 (SDG 14): Viața sub apă . 6. Produse verzi

RkJQdWJsaXNoZXIy NTg3MTAy