Raport

45 Regionalitate → · Diversificarea producătorilor regionali la nivel de platformă pentru asigurarea continuității pe același standard de calitate precum și reducerea costurilor pentru logistică · Scurtarea lanțului de distribuție ce va aduce ca avantaje menținerea prospețimii produselor, precum și o mai mare flexibilitate în planificările cantităților de produse Sezonalitate → · Disponibilitatea articolelor „de România” (12 luni) va fi menținută, trasabilitatea loturilor livrate, precum și fidelizarea clienților prin familiarizarea acestora cu produsele regăsite în rafturile magazinelor PENNY Market · Discuții cu producătorii cu privire la planificarile sezoniere ce vor asigura o sortimentație diversificată și un lanț de distribuție dezvoltat prin asigurarea cantităților și a calității solicitate Dezvoltarea producătorilor și loializarea acestora → · Dezvoltarea portofoliului de producători cu potențial. Acest fapt derivă din nevoia REWE Group de a-și dezvolta proprii producători · Investiția de timp și experiența conform standardelor REWE Group în colaborare cu producătorul Atunci când folosim termenul „local“, ne referim la produse care provin de la furnizori mici sau vânzători de articole ce provin din agricultură care servesc direct un număr limitat de magazine la nivel regional. În fiecare magazin, colțul nostru proaspăt conține fructe, legume și alte produse alimentare care reprezintă 77% din cifra de afaceri. Dacă ne uităm la toate produsele alimentare, cca. 69%din cifra de afaceri totală a unui singur magazin este reprezentată de producătorii din România. Ponderea numărului de furnizori care provin din România a reprezentat 73,6% din totalul furnizorilor în 2017, cu 0,23% mai mare decât în ​2016. Cota articolelor de proveniență românească în cadrul fiecărei categorii de produse comercializate de PENNY Market

RkJQdWJsaXNoZXIy NTg3MTAy