Raport
51 PENNY Market utilizează un program intern de verificare și testare în laborator, prin sondaj, pentru toate produsele marcă proprie. pentru a se asigura că sunt respectate toate specificațiile tehnice, dar și informațiile incluse în eticheta produselor. Monitorizăm în mod constant orice deviație și gestionăm eventualele sancțiuni, imediat ce acestea apar. În 2017, am gestionat 245 de evenimente de neconformare care au fost în responsabilitatea PENNY Market . Toate produsele brand privat se supun unui proces de audit anual ce are loc în urma analizării concluziilor rezultate din procesul de evaluare a riscurilor. Produsele proaspete sunt auditate bianual, iar cele uscate sunt verificate o dată pe an. Riscul asociat unui produs este dat de metoda de preparare a acestuia. Pentru a ne asigura că cerințele de igienă, siguranța alimentară și bunele practici de fabricație sunt îndeplinite și că sănătatea consumatorului nu este periclitată, un reprezentant al departamentului de management al calității planifică audituri la unitățile producție ale furnizorilor de produse marcă proprie. Auditul este efectuat utilizând chestionarul REWE Group , de către auditori calificați ai unui organism extern, fie de către un auditor intern calificat și are loc înainte de listarea produselor. Toate produsele marcă proprie cât și cele importate direct de catre companie sunt incluse în planul de audit. Toate analizele sunt efectuate de laboratoare independente, acreditate conform standardului ISO 17025. În 2017, 100% din articolele marcă proprie au fost verificate conform procedurii de evaluare a riscului. Au fost analizate 1.029 produse pentru care au fost determinați 11.692 parametri. În plus, am efectuat 3.745 teste de gust în urma cărora 3,4% dintre articole au primit recomandări de îmbunătățire pentru a atinge parametrii doriți și doar un articol a fost inclus în procedura de retragere.
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy NTg3MTAy