Raport

52 6.5. Promovarea consumului sustenabil Promovarea consumului sustenabil deproduse și servicii de către PENNYMarket esteoparte importantă a strategiei de sustenabilitate a REWE Group . Pentru ca această inițiativă să fie una de succes, clienții noștri sunt informați asupra beneficiilor sociale și de mediu pe care acest tip de consum le generează și considerăm consumul sustenabil un obicei pe care fiecare dintre noi ar trebui să îl adoptăm. Credibilitatea și transparența sunt principii cheie în comunicarea noastră externă, pornind de la etichetarea produselor și până la realizarea campaniilor de publicitate. ETICHETARE, MARKETING ȘI PUBLICITATE Etichetăm produsele PENNY Market în acord cu prevederile legale în privința originii, compoziției și utilizării acestora, inclusiv data expirării. Informațiile cu privire la originea produselor nu sunt impuse prin lege, dar noi alegem să le adăugăm pe etichetele produselor noastre. Deși credibiliatea și transparența sunt elemente cheie ale strategiei noaste de comunicare se poate întâmpla ca uneori să apară incidente, având în vedere procesele complexe în care ne desfășurăm activitatea. De aceea, în 2017, ca măsură de prevenție, am retras 67 de articole dintre care 25 au fost retrase ca urmare a sesizărilor din partea unor autorități, 15 din partea unor furnizori, 22 din partea unor angajați, iar 4 dintre ele din partea clienții noștri. În cazul în care etichetele nu conțin informații suficiente sau sunt deteriorate, comercializarea produsulelor respective va fi oprită. În 2017, din totalul de 67 de articole retrase, 10 retrageri au fost cauzate de etichetarea neconformă. De vreme ce siguranța alimentară este foarte importantă pentru noi, orice risc potențial, cum ar fi deviațiile microbiologice, contaminările sau deteriorările pe care ambalajul le suferă, ne atrage atenția în vederea intervenției, iar procedura pe care o folosim este foarte simplă și strictă: retragem deîndată produsul de la raft. În 2017, 80% dintre retrageri au avut ca motiv un potențial de risc legat de calitate iar măsura de retragere a fost luată imediat ce acest risc a fost identificat. În ceea ce privește promovarea produselor și serviciilor prin intermediul publicității, ne asigurăm că respectăm standardele etice și culturale, reușind astfel ca, în 2017, să nu primim nicio avertizare legată de încălcarea unor prevederi de acest tip. Prevederile legate de etichetare, marketing și publicitate se aplică și produselor marcă proprie. Ceea ce este diferit în cazul acestora este că specificațiile de produs sunt create în colaborare cu furnizorul. Ceea ce rămâne valabil este că specificațiile de produs conțin toate informațiile privind data de expirare, ingrediente, parametri chimici și microbiologici, informații despre materialul din care este confecționat ambalajul. Pentru a verifica corectitudinea informațiilor declarate de furnizori, produsele sunt testate în laborator, în vederea confirmării conținutului. În 2017, pentru a fi mai aproape de români, am lansat conceptul de comunicare “de România” pentru a întâmpina anul centenarului și a sărbători un moment special pentru românii din întreaga țară. La PENNY Market , credem că este momentul ca bucătăria românească să fie motiv de mândrie și inspirație pentru cei din jur. În timp ce am dezvoltat acest concept, ne-am propus să aflăm cum au evoluat de-a lungul timpului diferite tipuri de alimente și băuturi. Produse verzi

RkJQdWJsaXNoZXIy NTg3MTAy