Raport

78 În 2017, am lansat prima noastră campanie de employer branding, care ne-a ajutat să evaluăm situația actuală și să stabilim direcțiile pentru următorii ani în ceea ce privește satisfacția angajaților și cultura organizațională. Unele idei și planuri de acțiune pentru anii următori se concentrează pe optimizarea procesului de lucru cu managerii regionali, prin crearea de programe de recrutare și prin dezvoltarea unei culturi organizaționale puternice. Managerii regionali care sunt implicați în programe de resurse umane și beneficiază de resurse precum ghiduri și alte instrumente de care au nevoie în activitatea lor în cadrul cursurilor introductive pe care le desfăsurăm. De asemenea, ei învață cum să optimizeze procesele, în special pe cele ce presupun operarea mărfii în magazine, relația cu clienții și gestionarea personalului. Strategia noastră de cultură organizațională este sa poziționăm PENNYMarket ca un angajator atractiv, să sporim calitatea serviciilor pentru clienți și să reducem fluctuația de personal din magazine. În ceea ce privește programele noastre de resurse umane, am organizat programul “Employee in the Spotlight”, care vizează deblocarea potențialul angajaților noștri, reducerea fluctuației personalului, în special în magazine și implementarea strategiei noastre de employer branding. 8.3. Strategia de compensare Suntem o companie cu mai mult de 10 ani de experiență pe piața din România și ne desfășuram activitatea într-un cadru foarte competitiv, dar și cu un mare potențial de dezvoltare. Oferim pachete salariale competitive, reacționăm la tendințele generate de concurență și inflație, analizăm piața forței de muncă în toate orașele în care este prezentă rețeaua PENNY Market cu unul sau mai multe magazine și comparăm poziționarea salariilor noastre față de salariul minim legal. Salariul mediu al angajaților din magazine a fost cu 29% mai mare comparativ cu salariul minim legal din România în 2017. Atât angajații din sediul central, cât si cei din vânzări primesc o creștere anuală a salariilor pe baza performanțelor și a bugetului, iar dacă apar schimbări serioase pe piață, suntem atenți sa le gestionăm și să ne adaptăm la acestea. Sistemele noastre de bonus variază în funcție de unitățile companiei, sediul central, depozitele sau magazinele, responsabile de vânzări. Calculăm bonusurile pe baza performanței, loialității, vechimii sau meritelor speciale. În 2017, salariul mediu net a avut o componentă salarială de bază de 77,25%, în timp ce diferența a fost reprezentată de prime. Toți angajații care au lucrat în weekend au primit o plată bonus de 25% din salariul de bază. În 2017, am oferit beneficii care au atins 28.007.536 RON , 39% reprezentând tichetele de masă oferite angajaților noștri, stabilite la cea mai mare valoare admisă de pe piață. De asemenea, oferim o asigurare privată de sănătate tuturor angajaților noștri, care le oferă acces la o gamă largă de servicii medicale. În plus, am oferit pachete pentru 703 de copii (valoarea unui pachet fiind de 180 RON) și pachete cu scutece pentru copiii pentru 109 de mame care lucrează la PENNY Market în conformitate cu misiunea noastră de a avea un impact pozitiv în viața copiilor. Angajați

RkJQdWJsaXNoZXIy NTg3MTAy