Raport

82 8.6.1. Programe de dezvoltare și implicare a angajațiilor PENNY BUDDY În 2017, am continuat programul PENNY Buddy cu care am ajuns la a patra generație. Programul a implicat 20 de angajați împărțiți în 10 echipe de câte 2 persoane: un coleg din magazin și un coleg de la sediul central. Până la sfârșitul anului 2017, am reușit să punem în aplicare două proiecte ca parte a programului. Primul, “ Penny – Vecinul Prietenos ” a avut ca obiectiv construirea unui spațiu de agrement în apropierea magazinului PENNY Market din Moldova Nouă. Deoarece acest proiect a avut succes, ne dorim să continuăm să creăm spații de agrement similare în câte un magazin, o dată pe an. Cel de-al doilea proiect din cadrul programului PENNY Buddy a avut drept obiectiv reducerea volumului stocurilor de produse suplimentare și a pierderilor asociate acestora. Pentru a realiza acest obiectiv, am introdus o monitorizare strictă a evoluției stocurilor pentru produsele în proces de lichidare sau care au fost returnate în depozit. Până la sfârșitul anului 2018, ne așteptăm să finalizăm implementarea tuturor proiectelor din anii anteriori. ACADEMIA INTERNAȚIONALĂ PENNY PENNY Academy este un program internațional dedicat dezvoltării specialiștilor din diferite domenii de activitate. În 2017, 25 de angajați au participat la PENNY Academy pentru a-și dezvolta noi competențe prin următoarele cursuri și module: controlling financiar, achiziții, eficiența inspectorilor de zonă, leadership lateral și category management . ACADEMIA DE MANAGEMENT REWE GROUP Academia de Management REWE Group este programul nostru internațional dedicat dezvoltării managerilor de departamente la nivel de grup. Scopul acestui program este să pregătească un grup de candidați pentru a ocupa principalele posturi de conducere de top (precum cel de Director General) atunci când se vor ivi oportunitățile. Suntem mândri de programul Academia de Management și îl vedem ca pe un program de master în Business Administration (MBA) intern care pregătește angajații să îmbrățișeze un nou rol de conducere. Doi dintre managerii de departamente au participat anul trecut la acest program. CONFERINȚA ANUALĂ DE VÂNZĂRI Conferința Anuală de Vânzări este cel mai bun prilej pentru a strânge în același loc toți managerii noștri de magazine, managerii de zonă, regionali și conducerea companiei. În 2017, tema conferinței s-a concentrat pe ideea că fiecare dintre noi este responsabil pentru schimbare și că este posibil să îmbunătățim imaginea companiei prin eforturi mici, unul câte unul. Acest lucru este posibil numai dacă devenim responsabili pentru acțiunile noastre și credem în puterea noastră de a schimba ceea ce nu este încă aliniat la obiectivele pe care ni le-am stabilit. Cei 342 de angajați prezenți la conferință și-au asumat rolul de a aduce aceste schimbari și de a promova un comportament sustenabil. PROGRAMELE DE EDUCAȚIE DUALĂ Unul dintre proiectele noastre cele mai cunoscute este programul pentru tineri numit Educație duală în retail , în parteneriat cu Camera de Comerț și Industrie Româno-Germană AHK şi Profiles International. Unsprezece tineri profesioniști au devenit calificați să lucreze în domeniul comerțului cu amănuntul, obținând o diplomă profesională recunoscută în întreaga Uniune Europeană. Aceștia au urmat o serie de cursuri teoretice şi practice, concepute şi realizate la standardele educaţionale germane, la finalul cărora au obținut certificatul de calificare pentru “Comerciant vânzător mărfuri alimentare și nealimentare” . Angajați

RkJQdWJsaXNoZXIy NTg3MTAy