Raport

9 2. Despre companie PENNY Market este o poveste de succes în industria de retail din România. Bazându-ne pe expertiza vastă în sectorul de comerț alimentar a tuturor angajaților noștri, am reușit să construim o rețea de magazine de tip discount gândită să vină în întâmpinarea nevoilor a milioane de clienți din România. Identitatea de discounter ne permite să menținem prețurile scăzute ale produselor comercializate prin folosirea unor metode eficiente de distribuție și aprovizionare. Astfel, PENNY Market își asumă rolul de magazin de retail alimentar care lucrează îndeaproape cu producătorii locali și care îi încurajează în mod constant să își îmbunătățească calitatea alimentelor produse. Totodată, misiunea noastră devine foarte simplă, dar și puternică în același timp: să le oferim clienților noștri produse alimentare locale și să încurajăm piața și producătorii locali să își îmbunătățească calitatea ofertelor pe care le pun la dispoziția consumatorilor finali. Acțiunile noastre sunt puternic influențate de lumea din jurul nostru. Pentru a ajunge să definim clar ce ne propunem să facem pe piața din România, am evaluat mai mulți indicatori demografici și economici, precum și tendințele legate de consum și specifice industriei de retail pe care le-am sumarizat în paginile următoare ale raportului.

RkJQdWJsaXNoZXIy NTg3MTAy