Raport
94 9.2. Dezvoltarea tinerilor prin educație și sport Ne dorim să fim un partener de încredere pentru clienții noștri, dar și pentru comunitățile din care facem parte. De aceea, ne concentrăm resursele în zonele în care ne extindem activitatea ( de exemplu la deschiderea unui magazin sau centru logistic nou ) și în regiunile cele mai defavorizate din țară. Lucrăm cu parteneri importanți, care pot oferi un sprijin cu impact real datorită experienței lor în aceste domenii. Când ne implicăm în proiecte care promovează sănătatea și educația, acordăm prioritate dezvoltării copiilor și adolescenților care întâmpină dificultăți în viața lor. Scopul nostru este să le oferim șanse egale și sprijin, astfel încât să poată să facă primii pași în viață cu încredere. De asemenea, suntem atenți și la promovarea, susținerea și conștientizarea importanței alimentației echilibrate și a exercițiilor fizice. PARTENERIATE SPORTIVE PE TERMEN LUNG - FEDERAȚIA ROMÂNĂ DE FOTBAL Sport și Sănătate prin promovarea unei vieți sănătoase rămâne o arie importantă pentru noi in cadrul pilonului Implicarea socială ,. Astfel, am devenit sponsor al Federației Naționale de Fotbal, într-un parteneriat care a început în 2016 și care se va desfășura pe termen lung. Fotbalul este cel mai iubit și practicat sport din România. ‘’Am încercat întotdeauna să avem alături de noi parteneri de încredere și pe termen lung, care împărtășesc pasiunea pentru sport și interesul de a trăi o viață sănătoasă. Suntem încântați să avem PENNY Market ca partener și sunt sigur că vom obține cele mai bune rezultate împreună.” Răzvan Burleanu Președinte FRF NEYMAR JR’S FIVE - RED BULL Ne-am apropiat și mai mult de jucătorii de fotbal chiar și în afara echipei naționale, astfel că, în 2017, am decis să fim unul dintre sponsorii naționali ai turneului de fotbal Five Neymar Jr organizat de Red Bull. Neymar Jr’s Five este un turneu mondial de fotbal organizat de Red Bull cu peste 65.000 de participanți în 47 de țări de pe 6 continente, un turneu mondial de fotbal de cinci stele, cu o caracteristică specială: de fiecare dată când o echipă marchează, cealaltă echipă pierde un jucător. Turneul de fotbal al lui Neymar Jr este distractiv, rapid și tehnic și s-a aflat la a doua ediție în România cu etape locale de calificare în șapte orașe, cu două competiții pe zi și peste 1.800 de jucători înscriși în competiție. Implicare socială
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy NTg3MTAy