Raport
98 Integrarea practicilor sustenabile asociate aspectele sociale și de mediu reprezintă o parte importantă a planificării operaționale, a pregătirii și implementării activităților din cadrul PENNY Market. În 2017, obiectivul nostru a fost de a spori vizibilitatea companiei și de a fi cunoscuți și percepuți ca o organizație sustenabilă, cu un impact pozitiv în societate. Un scop secundar a fost acela de a atrage și de a fideliza părțile interesate care apreciază angajamentul nostru față de practicile sustenabile, fie că vorbim aici despre clienți, colaboratori sau angajații noștri. Prețul energiei, dezechilibrul comercial cauzat de importurile de energie, disponibilitatea energiei, schimbările climatice și poluarea marilor orașe sunt unele dintre cele mai importante provocări care ne-au solicitat și încă ne solicită atenția. Am lucrat intens pentru a crește gradul de conștientizare în ceea ce privește sustenabilitatea și am promovat tehnologiile SMART grid (rețele inteligente de distribuție a energie electrice). După integrarea echipei de sustenabilitate și formarea structurii de guvernanță corporativă, am stabilit obiectivele pe termen scurt și lung, aferente fiecărui aspect material. Chiar dacă am întâmpinat unele provocări care ar fi putut să ne încetinească progresul, am reușit să ne atingem obiectivele setate și, de asemenea, să respectăm legislația. Cea mai mare provocare pentru noi o constituie schimbarea percepției consumatorilor față de branduri și față de retalieri, aceștia devenind din ce în ce mai critici și mai pretențioși. O altă tendință pe care am observat-o a fost creșterea disponibilității produselor regionale, deși, în cazul micilor agricultori, ritmul a fost unul mai lent. În ceea ce privește eficiența energetică, considerăm că îmbunătățirea propriilor operațiuni a fost oarecum mai lentă decât ne planificaserăm pentru anul 2017 și ne-am fi dorit să putem face trecerea, într-o mai mare măsură, către consumul de energie regenerabilă, pentru a compensa creșterea consumului de energie din surse convenționale. Pentru următorii ani, PENNY Market intenționează să crească investițiile în zone de acțiune ca: produse sustenabile, conservarea resurselor, eficiența energetică și reducerea amprentei de carbon, satisfacția angajaților și sprijinirea și promovarea sănătății și educației. Proiectele precum reciclarea diferitelor materiale, bunăstarea angajaților noștri, încurajarea unui stil de viață sănătos se află deja pe agenda anului 2018. Vom extinde activitățile sociale și vom continua parteneriatele care au avut succes în acest an. Vom continua să ne îmbunătățim activitatea operațională și să comunicăm în mod transparent performanțele noastre către clienți, angajați și parteneri afaceri. 10. Viziunea noastră pe termen lung
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy NTg3MTAy