Raport 2018
15 BH AR TM CS MH GJ HD AB CJ SJ SM MM BN SV NT HR BV AG DB PH CV BC VN BZ CT VS GL BR IL TL CL IS BT MS SB VL OT TR GR B DJ TURDA Strada 22 Decembrie 1989, Cluj Suprafață: 27.233 m 2 Magazine alocate: 86 BACĂU Nicolae Bălcescu, Bacău Suprafață: 19.721 m 2 Magazine alocate: 61 ȘTEFĂNEȘTII DE JOS Strada ușteni 7, Ilfov, Bacău Suprafață: 30.826 m 2 Magazine alocate: 89 Evoluția cotei de piață În 2018, am continuat extinderea rețelei noastre, atingând ocotădepiațăde5%pe sectorul food. Cavolumal vânzărilor am atins o cotă de piață de 5,9%, în creștere cu 0,3 procente față de 2017, creștere datorată în principal vânzărilor de produse alimentare proaspete, dar și celorlalte tipuri de produse alimentare.³ Pentru ca PENNY Market să își atingă în timp potențialul maxim de creștere a rețelei și a cifrei de afaceri, este necesară construirea și implementarea unei strategii de 3 Calcul realizat pe baza datelor Nielsen din serviciul de Retail Audit pentru Total FMCG Nielsen (categorii auditate, fără țigări), și separate pentru Total Food, cote de pe piață Penny Market din piața Total România, în valoare și cantitate, pentru 2 ani (2017 și 2018). (Copyright © 2019, The Nielsen Company) PENNY Market în România - 2018 • extinderea ariei de acoperire și a cifrei de afaceri • cotă de piață crescută în orașele mari • cifră de afaceri remarcabilă în orașele medii creștere sănătoasă prin extinderea în mai multe localități, de dimensiuni variate. Centrele logistice Penny Market
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy NTg3MTAy