Raport 2018
2 CUVÂNT ÎNAINTE PRINCIPALELE REALIZĂRI 1. DESPRE NOI Despre Grupul REWE și prioritățile strategice Despre PENNY Market Conducerea companiei Evoluția cotei de piață PENNY Market în România - 2018 Performanța financiară Lanțul de aprovizionare Varietatea de produse Afilieri Cum funcționăm Etică și integritate Analiza materialității Dialogul cu părțile interesate Noutăți în comunicare 2. STRATEGIA DE SUSTENABILITATE Organigrama sustenabilității 2018 – PENNY Market Obiectivele de Dezvoltare Durabilă Privind spre viitor Pilonii sustenabilității 3. PRODUSE VERZI O gamă de produse sustenabile Produse regionale și locale Bunăstarea animalelor Carmangerii Pâinea Fructe și legume Materii prime Sănătatea și siguranța clienților 4 6 9 9 12 14 15 15 18 19 21 24 24 25 26 29 30 32 34 35 35 37 38 39 40 43 43 44 45 46 47
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy NTg3MTAy