Raport 2018

20 Stabilirea unei liste de așteptări specifice, pentru ca furnizorii noștri să funcționeze în mod responsabil, este o prioritate pentru noi în viitorul apropiat. În același timp, vom continua eforturile de valorificare a cotei de piață astfel încât să contribuim la schimbarea pozitivă a industriei de retail prin abordarea transparentă a problemelor cu cel mai ridicat grad de risc din întregul lanț de aprovizionare. Ne dorim să fim mereu aproape de clienții noștri, astfel că, în septembrie 2018, am lansat un nou card de fidelitate. Inspecțiile bunurilor recepționate și verificările de stoc în centrele de distribuție și în magazine garantează o asigurare constantă a calității ridicate a produselor. Pentru a îndeplini aceste sarcini, angajații sunt instruiți periodic pe teme precum cerințele de igienă și cunoștințele privind mărfurile. Un accent special este pus pe pregătirea angajaților responsabili de categoriile fructe și legume, precum și pe cele de produse proaspete. Pentru a asigura disponibilitatea continuă a produselor proaspete și deplinătatea sortimentului la rafturi,mărfurile sunt transportate de la centrele noastre de logistice la magazine zi de zi. Punctualitatea de livrare în 2018 a fost de 96,4%, an de-a lungul căruia am transportat mărfuri cu un volum mediu zilnic de 4.422 de paleți. Aceste transporturi au ca rezultat emisii de gaze cu efect de seră, dar, printr-o varietate de măsuri, lucrăm pentru ca logistica noastră să devină din ce în ce mai sustenabilă. De la magazine la cele trei centre logistice și sediul administrativ, oriunde am opera, ne propunem să reducem constant cantitatea de energie și resurse pe care le consumăm. Suntem mândri de prospețimea pe care reușim să o asigurăm produselor noastre, cât și de calitatea lor și credem că acestea nu trebuie să fie irosite. De aceea, ne-am stabilit obiective ambițioase pentru combaterea deșeurilor alimentare în întreaga rețea PENNY Market, permițând clienților să cumpere alimente în ultima zi de valabilitate la un preț redus. De asemenea, ne îmbunătățim sistemele de stocuri, astfel încât să comandăm doar cantitatea potrivită de pus la raft pentru a evita risipa alimentară. Standardele noastre de calitate continuă să se aplice chiar și după ce alimentele au părăsit incinta Penny Market. Ascultăm feedback-ul clienților noștri și încercăm să le oferim acestora cea mai bună soluție posibilă, adoptând o abordare corectă. Producător Centru logistic PENNY Client Furnizor Magazin PENNY

RkJQdWJsaXNoZXIy NTg3MTAy