Raport 2018
24 Asociații și parteneriate Ministerul Agriculturii și Dezvoltării Rurale Links Associates Camera de Comerț și Industrie Româno-Germană (AHK) Asociația Marilor Rețele Comerciale din România (AMRCR) De asemenea, în 2018 am semnat Carta Diversității (detalii sunt prezentate la pilonul Angajați). Școli partenere Am sărbătorit 1 an de parteneriate cu liceele! Creăm parteneriate cu școlile deoarece credem cu tărie că, în timp, vom atrage în compania noastră angajați tineri și calificați. Considerăm că lipsa informațiilor cu privire la oportunitățile oferite de piațamuncii are un impact negativ în viețile elevilor. De aceea, prezentându-le opțiunile pe care o companie din domeniul retail le poate oferi tinerilor, credem că avem o șansă să îi putem ghida către o carieră care să le ofere satisfacții. Această abordare este una pe termenmediu de pe urma căreia vombeneficia în următorii 3 – 5 ani, atât noi cât și tinerii implicați. De fiecare dată când începem un parteneriat de acest tip, primul pas este să organizăm un eveniment în care le prezentăm opțiunile unei cariere la PENNY Market. Cum funcționăm Măsurăm și gestionăm oportunitățile ca parte din planificarea noastră operațională și strategică periodică. Oportunitățile și riscurile nu sunt stabilite la nivel de Grup, ci sunt specifice fiecărei țări. Ca atare, am inclus dispoziții obligatorii care prevăd ca riscurile semnificative identificate, noi sau existente, ce pot avea un impact material, să fie raportate la timp și direct către management. Dispozițiile acoperă și orice schimbări în evoluția și creșterea probabilității de producere a riscurilor identificate. Întocmim și actualizăm evaluarea riscurilor ținând cont de circumstanțele existente sau care pot fi prevăzute înmod realist. Schimbările înmediul unde poate apărea riscul, inițiereadeacțiuni și schimbările înabordarea planificării duc la modificarea continuă a listei de riscuri aferente afacerii noastre. În 2018, riscurile contractuale și de mediu nu au mai fost incluse în topul listei de riscuri, dar au fost adăugate alte tipuri de riscuri precum cele asociate activității imobiliare și a celei marketing. Pâna la sfârșitul anului 2018, au fost identificate 32 de riscuri aferentei operațiunilor din România. Pentru evaluare, inițial se pornește de la o listă de verificare a riscurilor, elaborată de departamentele Corporate în baza recomandarilor de la Grup, folosind Risk to chance tool (R2C), care se distribuie către zonele de risc, înaintea inventarului anual al riscurilor, pentrua înlesni identificarea și analiza riscurilor. Această abordare asigură luarea în evidență la nivel de Grup a evenimentelor cu risc potențial, asa cum sunt văzute de sediile centrale. Afilieri REWE Group și-a menținut participarea în Supply Chain Initiative (SCI) în 2018, în timp ce la PENNY Market am continuat inițiativele noastre privind sustenabilitatea și am susținut organizații care le promovează prin menținerea parteneriatelor și afilierilor noastre:
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy NTg3MTAy