Raport 2018

27 Pe baza rezultatelor obținute a fost elaborată Matricea materialității care oferă o privire de ansamblu asupra importanței aspectelor materiale pentru stakeholderi și relevanța impactului generat de activitatea noastră. Aspecte Materiale Zona de impact Parteneri & Furnizori Angajați & Management Clienți, Comunități, ONG & Media 1. Expansiunea gamelor de produse regionale 2. Eliminarea produselor ce conțin organisme modificate genetic 3. Disponibilitatea diferitelor produse certificate 4. Calitatea și siguranța produselor 5. Tratarea responsabilă a animalelor de fermă 6. Informarea consumatorilor cu privire la sustenabilitate 7. Conservarea resurselor 8. Schimbările climatice 9. Eficiența energetică 10. Logistica sustenabilă 11. Managementul deșeurilor 12. Condițiile corecte de muncă 13. Programele de educație și training pentru angajați 14. Conștientizarea angajaților cu privire la sustenabilitate 15. Managementul sănătății și siguranța ocupațională 16. Politicile de resurse umane orientate către etapele din viața angajaților 17. Diversitatea și șansele egale 18. Informarea și implicarea consumatorului în aspecte legate de sustenabilitate 19. Promovarea unei diete sănătoase și a mișcării 20. Investițiile oferite pentru a suține comunitățile locale și ONG-uri 21. Managementul deșeurilor alimentare

RkJQdWJsaXNoZXIy NTg3MTAy