Raport 2018

30 Noutăți în comunicare În magazine: • Comunicare directă către clienți, prin afișaj digital, unde prezentăm inclusiv proiectele de sustenabilitate • Internet gratuit pentru clienți, în toate magazinele • Info Point pentru diverse tipuri de servicii: card de fidelitate, job-uri noi, părerea ta contează! În structura organizațională: În 2018, am înființat departamentul de Comunicare Corporativă, menit să asigure gestionarea relațiilor cu stakeholderi externi precum mass-media, asociații și parteneri de afaceri, cât și interni precum managementul executiv sau angajații. În campanii de marketing: În anul Centenarului am lansat campania “100 de ani de România” dedicată Centenarului Marii Uniri, ca o continuare firească a conceptului “de România”, lansat în 2017. Prin această campanie, ne-am propus să aducem în atenția românilor momente savuroase și memorabile din evoluția producției, comerțului și a consumului de produse alimentare în ultimul secol, obiceiuri și preferințe autentic românești care au avut puterea să rămână de referință peste ani. În periplul prin ultima sută de ani, am punctat perioada interbelică, am făcut o trecere prin comunism și am ajuns până în zilele noastre. Cu această ocazie, am inițiat republicarea cărții “Dictatura Gastronomică” de Constantin Bacalbașa, într-o primă ediție ilustrată de la scrierea ei.

RkJQdWJsaXNoZXIy NTg3MTAy