Raport 2018

33 „Întâlnirile noastre au ca scop dezvoltarea unei înțelegeri comune a durabilității în procesul de implementare a priorităților și obiectivelor generale de sustenabilitate din cadrul REWE Group. Credem că, prin colaborare, schimb de bune practici și împărtășirea cunoștințelor, determinăm sustenabilitatea să se dezvolte armonios în cadrul organizațiilor noastre.” Tanja Dietrich-Hübner, Sustainability Manager Rewe Group „Sustenabilitatea a devenit din ce în ce mai importantă în cadrul activităților din lanțul valoric al retailului. În consecință, noi ne-am dedicat societății în care ne desfășurăm activitatea și am adăugat “implicarea” la valorile companiei noastre. A fi implicat înseamnă pentru noi să ne asumăm responsabilitatea pentru protejarea oamenilor, animalelor și amediului înconjurător!” Oliver Bernsmann - Head of Sales Administration / Project Management / Strategy PENNY International Principiul “Suntem conștienți de responsabilitatea noastră și acționăm într-un mod sustenabil.” Sistemul de Management Strategic al Sustenabilității Cei patru piloni ai sustenabilității: “Produse verzi”, “Energie, climă și mediu”, „Angajați”, “Implicare socială” Am integrat “implicarea” în valorile companiei noastre: • Reducerea cantității de deșeuri din plastic și alimente • Folosirea energiei regenerabile • Comportament bazat pe corectitudine, respect și apreciere • Implicarea în comunitate • Promovarea internă și externă a grijei pentru mediu Obiectiv: popularizarea sustenabilității în rândul publicului larg Comitet dedicat sustenabilității în fiecare țară 2016 2008 2018 2017 2010

RkJQdWJsaXNoZXIy NTg3MTAy