Raport 2018
35 Obiectivele de Dezvoltare Durabilă Am continuat să ne ghidăm acțiunile după obiectivele de dezvoltare durabilă (ODD) ale Organizației Națiunilor Unite (ONU) stabilite în 2015 și să contribuim și noi la misiunea ONU de a atinge aceste ținte până în 2050. Prioritizăm în mod continuu aceste obiective și ținte, pe baza analizei proceselor de business ale Grupului, dar și a feedback-ului pe care îl primim în urma consultării cu stakeholderii noștri. Ca rezultat, ne-am axat pe șase obiective de dezvoltare MUNCĂ DECENTĂ ȘI CREȘTERE ECONOMICĂ CONSUM ȘI PRODUCȚIE RESPONSABILE ENERGIE ACCESIBILĂ ȘI CURATĂ viața pe pământ viața sub apă zero foame durabilă, setate la nivelul Grupului REWE. Activitatea desfășurată de PENNY Market în vederea îndeplinirii acestor obiective a continuat în 2018, pe structura celor patru piloni: „Produse Verzi”, „Energie, climă și mediu”, „Angajați” și „Implicare Socială”. Poți citi în amănunt ce presupune fiecare pilon în paginile acestui raport. • Ne vom continua misiunea asumată în 2016 de a reduce amprenta ecologică a companiei noastre prin: alimentarea cu energie verde amagazinelor noastre, acolo unde acest lucru este posibil, identificarea de soluții și alternative prietenoase cu mediulpentrudiferitezonealeactivitățiinoastre, folosireaunei floteautoeficiente, creșterea eficienței energetice astfel încât să ne asigurăm că țintele asumate sunt atinse. • Ne concentrăm atenția asupra diminuării cantității de deșeuri rezultate din activitateanoastră, înspecialpedeșeurilealimentareși celegeneratedeambalajele produselor marcă proprie. În următorii ani, ne vom concentra pe dezvoltarea sustenabilă a produselor marcă proprie, utilizarea demateriale provenite din surse sustenabile, optimizarea designului ambalajelor astfel încât să reducem cantitatea de material utilizat și să creștem gradul de reciclabilitate al acestuia. Privind spre viitor
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy NTg3MTAy