Raport 2018
38 „Procesul de achiziție nu mai înseamnă doar prețuri bune, calitate și prospețime. Aceste criterii sunt esențiale, însă alături de acestea trebuie să adăugăm și elemente de sustenabilitate. În această direcție se îndreaptă discuțiile noastre cu partenerii de afaceri, furnizori locali sau internaționali, dar și cu oamenii din echipa mea. Printr-o abordare sustenabilă, suntem convinși ca vom putea continua să le oferim românilor o gamă variată de produse românești de calitate, branduri internaționale consacrate și produse marcă proprie la un excelent raport calitate – preț.” Marius Obreja, Buying Manager - PENNY Market România 3. PRODUSE VERZI La PENNY Market, obiectivul nostru principal pentru pilonul „Produse Verzi” este dezvoltarea unui sortiment sustenabil și promovarea consumului de produse sustenabile. Ne dorim să adresăm nevoile consumatorilor noștri și să le stârnim entuziasmul pentru produse sustenabile ce provin atât de pe piața regională, dar și de la producătorii locali, și, în consecință, ne-am stabilit puncte strategice clare aliniate cu țintele și ariile de acțiune stabilite. Suntem aproape de clienții nostri în fiecare zi Restructurăm portofoliul de branduri private de origine românească Ne concentrăm atenția pe prospețimea cărnii, fructelor și legumelor, cele mai importante categorii de produse ale noastre Zone de acțiune • Dezvoltarea unui sortiment sustenabil • Asigurarea standardelor sociale de-a lungul lanțului de aprovizionare • Calitate și siguranță • Conservarea diversității biologice Produse Verzi
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy NTg3MTAy