Raport 2018
40 Produse regionale și locale În beneficiul a două categorii importante de stakeholderi ai companiei, clienții și furnizorii noștri, am continuat să investim în parteneriate cu producătorii locali și în 2018. În acest fel, clienții noștri beneficiază de produse proaspete în care au încredere, iar furnizorii locali își pot crește afacerile. Clienții noștri apreciază calitatea produselor noastre românești. În 2018, am lucrat cu peste 572 de furnizori din România, iar planul nostru este ca minim 70% din produsele noastre să fie dezvoltate în România. 25 produse 8 produse 7 produse 1 produse În topul produselor care generează cea mai mare cifră de afaceri pentru un magazin PENNY Market stau cele din categoriile băuturi, produse proaspete și carne și mezeluri. Ele aduc 52%din cifra de afaceri, iar exclusiv cele românești, 43%. Astfel, cifra de afaceri a unui magazin, pe categoria carne și mezeluri a fost de 92,5% din vânzarea produselor românești. Cifra de afaceri pentru categoria băuturi, care are cea mai mare pondere în totalul cifrei de afaceri a unui magazin PENNY Market, este dată în proporție de aproape 79% de produsele românești. Alimentele proaspete, precum lactatele și pâinea, au ajuns și ele aproape la același procent.
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy NTg3MTAy