Raport 2018

41 Sortimentul nostru de produse oferit clienților conține peste 60 de mărci proprii, precum UAAUU, PENNY., Boni, Hanul Boieresc, Coliba Ciobănașului, Casa Gustului, Gran Mare, Gran Finale, Goldie și Kristall Perle. Toate aceste eforturi reprezintă angajamentul nostru de a oferi produse de calitate la nivel local, la cel mai bun preț posibil pentru • Rețete vechi, tradiționale • Produsele cu care am crescut • Produse reprezentative pentru gusturile românesti • Produse cadou cu design tematic La 100 de ani de România, am lansat 100 de produse bazate pe rețete românești. 2018 a fost Anul Centenarului, un an de sărbătoare care a marcat unificarea Transilvaniei, Basarabiei și Bucovinei cu România, la 1 Decembrie 1918. 100 de produse ce povestesc despre cei 100 de ani, sub HANUL BOIERESC – Ediția de Sărbatori clienții noștri. În 2018, am continuat să oferim clienților două dintre brandurile noastre private 100% dezvoltate cu mândrie în parteneriat cu furnizorii locali: Haiduc, o bere produsă local cu ingrediente 100% românești și Hanul Boieresc. În anul în care România a sărbătorit Marea Unire, anul aniversar al Statului Român, PENNY Market a lansat 100 de produse inedite sub brandul Hanul Boieresc – Ediția de Sărbători, realizate

RkJQdWJsaXNoZXIy NTg3MTAy