Raport 2018

49 4. ENERGIE, CLIMĂ ȘI MEDIU Zone de acțiune • Creșterea eficienței energetice • Reducerea impactului asupra climei • Conservarea resurselor „Activitatea noastră include construirea și operarea de magazine, centre logistice, birouri administrative, precum și operațiuni logistice și de utilizare a resurselor și materiilor prime. La PENNY Market ne desfășurăm activitatea de comerț cu respectarea cadrului legal în vigoare, cugriăpentrumediu și eforturi constantepentrudiminuareaefectelor negativeasupra acestuia. Pentru a ne atinge obiectivul strategic al pilonului de sustenabilitate “Energie, climă și mediu”, la PENNY Market ne implicăm în mod continuu prin acțiuni concrete menite să scadă consumul de energie în magazinele, centrele logistice și clădirile administrative gestionate de noi.” Traian Despa, Construction Manager PENNY Market Energie, climă și mediu Încălzirea globală afectează pe termen lung și posibil ireversibil toate regiunile lumii, cauzând topirea ghețarilor, creșterea nivelului mărilor și oceanelor și fenomene meteorologice extreme precumvaluri de căldură și de secetă extremă, precipitații abundente, tornade, iar în următoarele decenii se previzionează o intensificare a acestora. Aceste schimbări climatice vor afecta nu numai starea planetei, dar și economia și sănătatea oamenilor. Obiectivul nostru strategic este să contribuim la conservarea resurselor și la protejarea mediului prin minimizarea impactului generat de operațiunile noastre. Suntem primul retailer din România care a obținut certificarea ISO 50001 în România Contribuimla reducerea consumului deplastic având spre vânzare în toate magazinele PENNY doar pungi de cumpărături sustenabile Am făcut primul pas pentru a încuraja e-mobilitatea Evităm emisiile de gaze cu efect de seră datorită folosirii energiei regenerabile de la panourile fotovoltaice

RkJQdWJsaXNoZXIy NTg3MTAy