Raport 2018

5 Dennis Biernatzki Director General Oliver Eifler Director General Daniel Gross Director General Dragă cititorule, Ne bucurăm că sustenabilitatea este la fel de importantă pentru tine așa cum este și pentru compania noastră. Grija față de mâine este modul în care am ales să ne desfășurăm activitatea înRomânia, iar această a doua ediție a raportului de sustenabilitate reprezintă o confirmare a preocupării noastre pentru viitor și generațiile următoare. În continuare, te invităm să citești mai multe detalii despre ce înseamnă sustenabilitatea pentru compania noastră și cum se aplică aceasta în activitatea zilnică a magazinelor PENNY Market. În ultimii doi ani, sustenabilitatea a devenit din ce în ce mai importantă pentru noi și, ca atare, din ce în ce mai vizibilă. Odată cu procesul de realizare a primului raport de sustenabilitate al companiei, aferent anului 2017, am început să facem pași siguri către integrarea conceptului de sustenabilitate în toate activitățile pe care le desfășurăm. Toate acestea, având mereu în focus nevoile clienților noștri, îmbunătățirea experienței lor la cumpărături și oferirea unui sortiment cu un raport calitate-preț corect, care, în același timp, să fie sustenabil. Suntem conștienți de identitatea noastră – companie de origine germană, contextul în care ne desfășurăm activitatea – globalizare și standardizare, cât și de responsabilitatea pe care o avem față de angajați, mediu, furnizori și comunitățile în cadrul cărora ne desfășurăm activitatea. Ca atare, an de an, urmărim să ne îmbunătățim felul în care acționăm. Urmărim să creștem procentul de furnizori locali cu care colaborăm pentru a ne asigura prospețimea pentru cele mai importante categorii de produse din magazinele PENNY Market: fructe și legume, pâine și carne. Un alt angajament pe care ni-l asumăm este continuarea parteneriatelor cu organizațiile non- guvernamentale care ne ajută să înțelegem nevoile diferite și specifice ale comunităților și să acționăm într-un mod relevant pentru acestea. Deși mediul în care trăim este influențat de progresul tehnologic, unele lucruri rămân la fel: misiunea, viziunea și valorile noastre. “Suntem conștienți de responsabilitatea noastră și acționăm într-un mod sustenabil” este principiul după care ne ghidăm și care stă la baza tuturor acțiunilor noastre. Uitându-ne în urmă la raportul de sustenabilitate aferent anului 2017, putem spune că definiția sustenabilității a rămas aceeași pentru noi: sustenabilitatea se traduce prin responsabilitatea pe care ne-o asumăm față de clienți, grija pentru angajați, minimizarea efectelor activității noastre asupra mediului înconjurător și susținerea proactivă a comunităților. Astfel, această asumare a responsabilității se regăsește în politica de sustenabilitate a companiei noastre, formulată în acord cu strategia grupului de care PENNY Market aparține, REWE Group. Dacă ne îndreptăm atenția asupra performanței financiare a companiei, putem afirma că 2018 a fost un an de succes care a permis dezvoltarea și continuarea de inițiative în domeniul sustenabilității. Cifra de afaceri și profitul au crescut de la an la an, iar expansiunea magazinelor PENNY Market a continuat conform planului. Credem că succesul se datorează pasiunii pe care o manifestăm și a modului în care acționăm. Ne bazăm pe angajații noștri, care sunt catalizatorul schimbării de care avem nevoie zi de zi, pentru a continua să avem rezultate bune și să avemun impact pozitiv în societatea românească prin inițiativele din domeniul sustenabilității. Sperăm că ți-am stârnit curiozitatea și că vei rămâne alături de noi în călătoria pe care am început-o pentru asigurarea unui viitor pe care îl construim cu fiecare pas. Lectură plăcută!

RkJQdWJsaXNoZXIy NTg3MTAy