Raport 2018
50 01 02 03 Obiectivele strategice ale PENNY International până la finalul anului 2022: • 100% implementare sisteme led în toate spațiile operate • înlocuirea a cel puțin 30% din sistemele de încălzire pe gaze cu sisteme fără combustibili fosili în magazinele existente • reducerea consumului de combustibil cu 10% • conversia a 10% din flota de autoturisme în mașini hibrid sau electrice • 10% energie verde achiziționată Obiectivele strategice ale PENNY Market Romania până la finalul anului 2022 : • reducerea cu 12% a consumului mediu de energie/m2 suprafață de vânzare • înlocuirea a cel puțin 80% din sistemele de încălzire pe gaze cu sisteme electrice • reducerea consumului de combustibil cu 5% pentru flota de autoturisme măsurat în L/100km Obiectivele strategice ale REWE Group : • reducerea cu 9,3% a consumului de energie/m² suprafață de vânzare (2012 - 2022) • reducerea cu 23% a emisiilor de CO₂/m² suprafață de vânzare, pentru toate magazinele (pentru perioada 2012 - 2022) Ne evaluăm performanța prin monitorizarea indicatorilor specifici de performanță aliniați obiectivelor noastre strategice stabilite, în vederea îndeplinirii angajamentului PENNY Market de a contribui la Obiectivele pentru Dezvoltare Durabilă ale ONU: ODD 7: Energie curată și la prețuri accesibile, ODD 11: Orașe și comunități sustenabile și ODD 13: Acțiune în domeniul schimbărilor climatice. Investițiile în eficientizarea energetică a activității noastre au continuat în 2018 și vor continua an de an astfel încât să ne asigurăm că obiectivele asumate vor fi îndeplinite.
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy NTg3MTAy