Raport sustenabilitate
15 BH AR TM CS MH GJ HD AB CJ SJ SM MM BN SV NT HR BV AG DB PH CV BC VN BZ CT VS GL BR IL TL CL IS BT MS SB VL OT TR GR B DJ TURDA Strada 22 Decembrie 1989, Cluj Suprafață: 27.233 m 2 Magazine alocate: 95 BACĂU Nicolae Bălcescu, Bacău Suprafață: 19.721 m 2 Magazine alocate: 61 ȘTEFĂNEȘTII DE JOS Strada ușteni 7, Ilfov Suprafață: 30.826 m 2 Magazine alocate: 100 1 Calcul realizat pe baza datelor Nielsen din serviciul de Retail Audit pentru Total FMCG Nielsen (categorii auditate, fără țigări), și separat pentru Total Food, cote de piață PENNY din piața Total România, în valoare, pentru doi ani (2018 și 2019). (Copyright 2020 ©, The Nielsen Company) Centrele logistice Penny Evoluția cotei de piață Conform FMCG Nielsen (excluzând vânzarea de țigări), cota de piață a PENNY România a crescut cu 0,2% în 2019 față de anul anterior, de la 4,9% la 5,1% 1 . Evoluția numărului de magazine Prezența noastră crește de la an la an, în special în orașele mari și în zona capitalei. Reușim să păstrăm un ritm accelerat al expansiunii datorită echipei noastre performante, a faptului că atractivitatea companiei noastre este în continuă creștere, dar și datorită eficienței modelului nostru de business. De asemenea, proximitatea magazinelor noastre față de locuințele clienților s-a dovedit a fi un factor esențial în procesul de creștere și extindere continuă în România.
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy NTg3MTAy