Raport sustenabilitate
2019 / raport de sustenabilitate 16 2017 Evoluția ponderii magazinelor PENNY, în funcție de mărimea orașului Orașe mici Orașe medii Orașe mari București - Ilfov 2005 2010 2015 2019 86,7% 40,7% 38,9% 16,7% 40,8% 31,0% 21,3% 41,0% 24,6% 23,4% 13,3% 3,7% 6,9% 10,9% Evoluția numărului de angajați Ca urmare a procesului de expansiune prin deschiderea celor 20 de noi magazine PENNY în România, numărul angajaților a crescut până la 4.840, cu 7,3% mai mult față de anul anterior. Astfel, am încheiat 2019 cu 99,73% dintre angajați având un contract individual de muncă încheiat pe o perioadă nedeterminată. Acest tip de colaborare ne caracterizează și face parte din politica de resurse umane a PENNY, astfel că toate contractele de muncă ale angajaților sunt reglementate și de contractul colectiv de muncă. În plus, PENNY oferă o varietate largă de beneficii menite să vină în sprijinul angajaților noștri în toate situațiile vieții cotidiene profesionale și private. Astfel, toți angajații beneficiază de o reducere la fiecare achiziție în magazinele PENNY, pe baza cardului de angajat. Numărul mediu lunar de angajați care au folosit cardul 7,3% Evoluția numărului de angajați PENNY 4.840 4.521 4.315 2018 2019 în 2019 (perioada mai – decembrie) pentru a beneficia de reduceri a fost de 2.437, rezultând o valoare cumulată a reducerilor la bonurile de cumpărături de 821.421,36 lei. 1,2% p.p.a. 13% 20% 2014 2019 Evoluția liniară a PENNY (bazată pe numărul total de locuitori pe o rază de 1 km de magazine)
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy NTg3MTAy