Raport sustenabilitate
2019 / raport de sustenabilitate 18 În2019, REWE România a continuat să investească în produse de calitate, cu prețuri corecte și soluții de shopping rapid și la îndemâna clienților. De vreme ce experiența la cumpărături a clienților noștri este aspectul care ne preocupă cel mai mult, lucrăm în mod constant la remodelarea magazinelor PENNY în formatul Future Store, dar și testăm în mod constant noi formate. La nivel de sortiment, strategia noastră este să ne concentrăm cât mai mult pe alimente care provin din România, de la producători locali. De-a lungul lanțului de aprovizionare, lucrăm cu diverși parteneri și, atât noi, cât și aceștia, ne supunem prevederilor legale cu privire la protecția și informarea consumatorilor și la practicile de marketing și vânzări. Ne angajăm să respectăm toate cerințele de calitate și ne asigurăm că toți colaboratorii noștri sunt informați cu privire la acestea și că depun toate eforturile pentru respectarea lor. Introducerea conceptului de sustenabilitate și a practicilor specifice acestuia de-a lungul lanțului de aprovizionare a fost un proces care a necesitat timp și care a presupus stabilirea și îmbunătățirea continuă a standardelor sociale și de mediu. Toate acestea, pentru a reuși să le oferim clienților noștri produse sustenabile obținute prin procese în cadrul cărora drepturile lucrătorilor sunt respectate și promovate, impactul negativ mediului este diminuat, iar standardele de calitate pentru obținerea produselor sunt strict respectate. Managementul sustenabil al lanțului de aprovizionare este o componentă strategică importantă în îmbunătățirea performanței noastre de discounter și include continua eficientizare a fiecărei etape. Așadar, continuăm să ne aprovizionăm în mod responsabil prin investiții la nivel local pentru dezvoltarea furnizorilor din România și informarea clienților referitor la țara de origine a produselor, elemente de nutriție și ingredientele alimentelor. Unul dintre obiectivele noastre de marketing este creșterea și valorificarea cotei de piață, ceea ce implică eforturi ridicate pentru a rămâne competitivi. Totuși, credem că acest obiectiv nu se poate îndeplini altfel decât prin integrarea practicilor sustenabile ce fac deja parte din ADN-ul companiei noastre. De aceea, credem că avem puterea de a conduce industria de retail către schimbări pozitive prin prisma abordării transparente a riscurilor și oportunităților din întregul lanț de aprovizionare și ne așteptăm ca furnizorii noștri să acționeze, la rândul lor, înmod responsabil. Ca proces, marfa pe care o primim de la furnizori este verificată la nivelul celor trei centre de distribuție de către angajații noștri, care sunt instruiți periodic pe teme referitoare la cerințele de igienă și la alte cerințe necesare pentru mânuirea mărfurilor, în special pentru fructe, legumeși produseproaspete.Reușimsăasigurăm prospețimea si disponibilitatea întregului sortiment printr-un proces logistic eficient ce presupune efectuarea de transporturi zilnicede la depozite la magazine. În 2019, gradul serviciilor ²Conform analizelor efectuate intern • În2019,amlucrat cu 652de furnizori 2 • 87,27% dintre furnizorii noștri sunt din România
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy NTg3MTAy