Raport sustenabilitate
2019 / raport de sustenabilitate 20 Orientarea clienților cu privire la brandul nostru în 2019 comparativ cu anul 2017 Orientarea clienților cu privire la acțiunile PENNY în domeniul sustenabilității în 2019 comparativ cu anul 2017 +6% +6% +3% +7% +8% Puncte forte în categoria produselor ecologice și regionale Grija pentru mediul înconjurător Tratamentul echitabil al angajaților Angajamentul activ la nivel social Angajați Timp de așteptare pentru plata produselor; competența angajaților Magazin Aranjament, curățenie, atmosferă Disponibilitate Produse proaspete Gama de produse Selecția de produse inovatoare Prospețime / calitate Marcă proprie Prospețime / calitate Fructe și legume Prețurile noastre Prețurile mărcilor proprii Brandul nostru Simpatie și încredere 5% 4% 4% 4% 4% 4% 4% 6% Carne proaspătă și mezeluri Băuturi Alimente proaspete și congelate Detergenți Fructe și legume Dulciuri Alimente de bază Cosmetice Hrană conservată Non-Food Indicatorul referitor la satisfacția clienților ne ajută să înțelegem dacă acțiunile pe care le întreprindem se aliniază la așteptările acestora, dar ne și ajută să măsurăm aspecte precum loialitatea sau să identificăm riscuri și să găsim noi oportunități de diferențiere și de creștere a veniturilor.
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy NTg3MTAy