Raport sustenabilitate

3 CUVÂNT ÎNAINTE 4 REALIZĂRILE ANULUI 6 1. POVESTEA NOASTRĂ 9 Grupul REWE 9 PENNY România 12 Principii după care ne ghidăm 23 2. STRATEGIA DE SUSTENABILITATE 30 Cum am început? 31 Pilonii Strategici 37 Viziunea pe termen lung - inițiative și obiective principale 38 3. CUM RAPORTĂM ȘI COMUNICĂM? 40 Analiza materialității 40 Dialogul cu stakeholderii 42 Privind spre viitor 44 4. PRODUSE VERZI 45 Produsele regionale și locale 46 Gama noastră de produse sustenabile 51 Sănătatea și siguranța clienților 54 5. ENERGIE, CLIMĂ ȘI MEDIU 56 Magazinele noastre 59 Energia consumată și sursele 63 Reducerea consumului de energie 67 Schimbările climatice 69 Resursele naturale 73 Ambalajele 75 6. ANGAJAȚI 78 Piața muncii în contextul actual 79 Echipa noastră 80 Strategia de remunerare 84 Drepturile omului, tratament egal, diversitatea 86 Sănătatea și securitatea la locul de muncă 89 Educație și formare 90 Programe de dezvoltare a angajaților 92 7. IMPLICARE SOCIALĂ 98 Susținerea comunităților locale și a ONG-urilor 99 Managementul risipei alimentare 101 Informarea și implicarea consumatorului în aspecte legate de sustenabilitate 101 Promovarea educației și dezvoltarea copiilor și tinerilor 105 MULȚUMIRI 107 8. ASIGURAREA RAPORTULUI 108 9. INDEXUL DE CONȚINUT GRI 114

RkJQdWJsaXNoZXIy NTg3MTAy