Raport sustenabilitate

2019 / raport de sustenabilitate 30 Sustenabilitatea face parte din identitatea brand- ului PENNY și este un element fundamental al strategiei de business. Avem responsabilități nu doar la nivel de țară, ci și la nivel de grup, unde trebuie să raportăm performanțele noastre financiare anuale. Rezultatele din anii trecuți ne dau încrederea de care avem nevoie ca să ducem mai departe toate proiectele începute, mai ales pe cele din domeniul sustenabilității, o arie pe care ne-ampropus să o aprofundămprin învățare pentru a deveni din ce în ce mai buni. Ca atare, în demersurile noastre de dezvoltare durabilă, vom pune accent pe responsabilitatea asumată pentru protejareaoamenilor,animalelorșiamediului.Ne Ne asumăm cu toții responsabilitatea față de oameni, animale și mediu! propunemsăneatingemobiectiveleprininvestiții planificate pentru excelența operațională și prin elaborarea de soluții inovatoare pentru clienți, furnizori, parteneri și comunități. În următorii ani, vom continua să lucrăm umăr la umăr pentru integrarea practicilor sustenabile pe întregul lanț valoric. Nutrim speranța că, în acest mod, vom reuși să avem un impact pozitiv asupra viitorului planetei și al comunităților locale în care activăm. Avem și sprijinul grupului REWE în acest demers, prin prisma faptului că managementul a inclus sustenabilitatea ca element fundamental în strategia sa de bussiness.

RkJQdWJsaXNoZXIy NTg3MTAy