Raport sustenabilitate

2019 / raport de sustenabilitate 38 Pilon Aspect Viziune Indicator de performanță Status MEDIU Regionalizare Oferta de alimente și produse regionale (din România) Cota procentuală a produselor de proveniență românească în categorii selecționate Sortiment BIO Dezvoltarea unui sortiment propriu de produse alimentare ecologice Evoluția produselor bio (cote în % - din valoarea netă de vânzare) Ambalaje Introducerea de materiale de ambalare mai ecologice pentru produsele marcă proprie Eliminarea plasticului de unică folosință Cota procentuală a ambalajelor mai ecologice pentru mărcile proprii Biodiversitate Viziunea este de a conserva resursele naturale și de a proteja și stimula biodiversitatea de-a lungul lanțurilor de aprovizionare Inițiative / Proiecte susținute pentru protejarea împotriva efectelor semnificative ale activităților și produselor asupra biodiversității Bunăstarea animalelor Proiecte și măsuri pentru îmbunătățirea bunăstării animalelor Cota procentuală a produselor ce respectă standarde de bunăstare a animalelor în categorii selecționate Eficiența energetică Scăderea cu 12% a consumului de energie electrică între 2012 și 2022 Consumul de energie electrică pe m 2 de suprafață de vânzări (în kWh/m² Schimbări climatice Reducerea emisiilor de gaze cu efect de seră cauzate de agenți frigorifici Emisii de gaze cu efect de seră (echivalent CO 2 ) Promovarea electromobilității Cota procentuală a mașinilor alimentate cu energie electrică Cantitate energie electrică utilizată la stațiile de încărcare Încălzirea clădirilor pe bază de gaz Emisii de gaze cu efect de seră (echivalent CO 2 ) Promovarea utilizării energiilor alternative Cota procentuală energie provenită din surse regenerabile în locațiile adecvate Conservarea resurselor Conservarea resurselor de apă Consum de apă pe m 2 suprafață de vânzări (m³/m²) Evitarea risipei de alimente Cantitate absolută (t) Reciclarea ambalajelor Cantități de materiale reciclate Viziunea noastră pe termen lung - inițiative și obiective principale 90% 90% 95% 80% 60% 50% 50% 75% 25% 25% 30% 45% 60%

RkJQdWJsaXNoZXIy NTg3MTAy