Raport sustenabilitate
2019 / raport de sustenabilitate 40 Analiza materialității Temele din sfera sustenabilității sunt complexe și variate, însă ele trebuie identificate și adresate din perspectiva domeniului de activitate al unei companii. În cadrul grupului REWE, am început să lucrăm la identificarea temelor relevante, atât pentru noi cât și pentru stakeholderii noștri, încă dinanul 2014.Pornindde la strategia și abordările grupului, fiecare țară în care ne desfășurăm activitatea a început implementarea anumitor proiecte de sustenabilitate. În cadrul PENNYRomânia, amfacut un pas înainte, demarând încă din 2017 propriul nostru proces de identificare și clasificare a temelor materiale, aplicabile pieței în care activăm, aliniindu-ne, bineînțeles, la strategia de sustenabilitate a grupului. În vederea adaptării la circumstanțele schimbătoare, PENNY și-a actualizat analiza materialității în anul 2019/2020, rezultatele analizeiurmândafi integrate,alăturidealteteme, în noua strategie de sustenabilitate. Cu toate acestea, la baza acestui raport stau rezultatele analizei precedente din anul 2017, atunci când au fost identificate 21 de teme materiale, pe baza răspunsurilor a 253 clienți, 95 angajați, 34 furnizori și parteneri, cinci reprezentanți din partea ONG-urilor și un reprezentant media, pe care le-am grupat pe cei patru piloni ai sustenabilității: Produse verzi, Energie, climă și mediu, Angajați și Implicare socială.
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy NTg3MTAy