Raport sustenabilitate

2019 / raport de sustenabilitate 42 Proiectele și acțiunile noastre au continuat să fie dezvoltate și implementate de-a lungul anului 2019, pornind de la aceste teme materiale, iar acțiunile concrete și progresul nostru vor fi detaliate pe parcursul acestui raport. Dialogul cu stakeholderii PENNY este un furnizor, vânzător și distribuitor important în domeniul produselor alimentare și articolelor de drogherie, precum și un mare angajator din țară. Activitatea sa comercială implică mulți oameni diferiți, grupuri și, în general, o societate complexă. Așadar, comunicarea regulată și transparentă cu părțile implicate reprezintă un element esențial al procesului de sustenabilitate al PENNY. Stakeholderii noștri, fie ei interni sau externi, sunt cei care ne transmit în mod continuu, pe diferite canale, părerile, dorințele și așteptările pe care le au de la noi. PENNY comunică, în calitate de stakeholder, periodic, cu furnizori, consumatori, parteneri de afaceri, mediul politic, autorități, organizații non- guvernamentale și științifice, precum și cu proprii angajați. Aceste grupuri de stakeholderi au fost definite în cadrul strategiei de sustenabilitate în 2017 și verificate repetat în fiecare an. Sondajele, dialogurile cu stakeholderii și comunicarea intensivă pe care o purtăm pe durata campaniilor de comunicare ce au ca temă principală „sustenabilitatea” sunt principalele metode prin care facem o selecție a proiectelor pe care dorim să le dezvoltăm. Parteneriatul cu Federația Română de Fotbal Practicarea sportului contribuie la un stil de viață sănătos și la dezvoltarea oamenilor și a comunităților. În demersul nostru de a promova Stakeholderi Implicarea stakeholderilor ONG-uri Comunități locale Mass-media Contact direct, activități filantropice, parteneriate, sponsorizări, evenimente Întâlniri cu comunitățile, evenimente locale Conferințe si comunicate de presă, evenimente, interviuri, corespondență, site-uri web Clienți Angajați Furnizori Pliante, website-uri, evenimente, sondaje pentru clienți, media (TV, radio, reviste, social media) Întâlniri în persoană, intranet, evenimente interne, interviuri, sondaje Întâlniri de afaceri, contact direct, informații, ghiduri corporative, site-uri web

RkJQdWJsaXNoZXIy NTg3MTAy