Raport sustenabilitate

43 sportul și beneficiile acestuia, suntem parteneri ai Federației Române de Fotbal încă din 2016. În 2019, am prelungit această colaborare și am extins sprijinul pentru noi reprezentative ale echipei naționale. Din calitate de sponsor și furnizor oficial al Federației Române de Fotbal, oferim produse alimentare sportivilor și suntem prezenți cu puncte de vânzare pe stadioane pe timpul meciurilor. În 2019, am pregătit 40 de astfel de puncte de vânzare în cadrul meciurilor România – Spania și România – Norvegia. PENNY este singurul retailer de produse alimentare care susține cel mai popular sport, fotbalul, pentru toate grupele de vârstă, toate formatele (Futsal este inclus) și toate genurile (inclusiv fotbalul feminin). Meciul de fotbal România – Spania Înainte de începerea partidei am organizat trei concursuri cu premii pentru fanii prezenți. Primul concurs s-a desfășurat la standul „SCORE AT THE WALL” – două echipe a câte doi membri au avut la dispoziție 45 de secunde și patru mingi cu care să înscrie cât mai multe goluri în peretele- poartă PENNY. Al doilea concurs a avut loc la standul “SCORE AT THE BASKET”- șut la coșul de cumpărărturi PENNY – toți cei care au nimerit coșul au câștigat premii pe loc. La al treilea concurs, participanții au apăsat pe butonul „Joacă” și au putut câștiga articole de suporter sau vouchere de cumpărături. Meciul de fotbal România – Norvegia Partida România – Norvegia s-a desfășurat fără spectatori. Lameci a fost permis accesul GRATUITal copiilor sub 14 ani, organizați în grupuri, de la unități de învățământ preșcolar și școlar, școli de fotbal, grupe de juniori ale cluburilor de fotbal, doar cu câte un însoțitor la fiecare grup de 10 copii. Voluntari pentru supravegherea copiilor au fost angajații PENNY. Toți participanții la meci au beneficiat, pe baza codului de bare al biletului, de un pachet compus dintr-o băutură răcoritoare cu conținut redus de zahăr și o gustare, pe care l-au ridicat de la punctele special amenajate de către PENNY în incinta stadionului. Campania anuală de comunicare a temei „sustenabilitate” Anual, organizăm o campanie de comunicare dedicată sustenabilității, prin intermediul căreia lansăm și raportul aferent anului precedent. În cadrul campaniei, PENNY invită stakeholderii să participe ladiferiteacțiuni care îi ajutăsăcunoască și să aprofundeze conceptul de sustenabilitate și felul în care pot integra practicile sustenabile în viața lor de zi cu zi. Pliantele sunt cele mai importante mijloace de comunicare cu clienții noștri pe tot parcursul anului, acestea având un impact pe scară largă. În plus, pe pagina noastră de web sunt publicate săptămânal informații cu detalii despre activitățile noastre. Comunicăm de asemenea și pe Facebook, unde în 2019 am avut peste 600.000 utilizatori care ne urmăresc (followeri). În perioada campaniei de sustenabilitate, am folosit și acest canal pentru a transmitemesaje de responsabilitate către clienții noștri. Pagina sustenabilitate.penny.ro a fost accesată de peste 51.000 de utilizatori pe perioada campaniei. Pilonul cel mai accesat a fost Energia, clima și mediul. Suntem, de asemenea, atenți și la ce se discută la nivel global în domeniul sustenabilității, fie că vorbim de impactul plasticului asupra mediului, de schimbări climatice sau de diminuarea resurselor naturale și depunem eforturi să fim proactivi pe aceste teme. De aceea, la sfârșitul anului 2019, am demarat un amplu proces de analiză, atât la nivel de grup, cât și la nivel local, pentru a vedea în ce măsură strategia noastră de sustenabilitate răspunde nevoilor actuale, dar și pentru a seta noi direcții de acțiune pe termen mediu și lung. Rezultatul acestui proces îl veți regăsi prezentat în raportul nostru aferent anului 2020.

RkJQdWJsaXNoZXIy NTg3MTAy