Raport sustenabilitate

2019 / raport de sustenabilitate 44 Privind spre viitor Acest al treilea Raport anual de sustenabilitate acoperă perioada 1 ianuarie 2019 - 31 decembrie 2019, actualizarea anumitor informații anterioare nefiind necesară. Raportul a fost pregătit pe baza Standardelor GRI: Opțiunea Core, cu excepții individuale în cazul indicatorilor pentru care nu au putut fi colectate toate datele. În principiu, domeniul de aplicare al datelor corespunde celui din raportul de sustenabilitate aferent anului 2018. La conținutul acestui raport de sustenabilitate au contribuit mulți specialiști din divizii diferite ale REWE România. Ei sunt responsabili de implementarea strategiei de sustenabilitate în diferite departamente și arii de acțiune, dar divizia Sustenabilitate este responsabilă pentru elaborarea raportului. Orice întrebare legată de informațiile furnizate în acest raport poate fi trimisă la adresa de email presa@penny.ro . Raportul conțineoanalizăa impactului economic, social și de mediu generat de activitatea noastră zilnică, explică valorile și modelul nostru de business, precum și continuarea eforturilor noastre de a aborda temele materiale relevante și progresul nostru. În 2019, am câștigat Premiul de Excelență pentru lansarea primelor două rapoarte de sustenabilitate aferente anilor 2017 și 2018 oferit de PR Award România în cadrul galei din noiembrie 2019. Acest premiu a însemnat pentru noi recunoașterea eforturilor mari pe care le-am făcut pentru a întocmi cele două prime rapoarte non-financiare într-un timp relativ scurt. Vom continua să raportăm anual performanțele noastre în sustenabilitate și progresul companiei noastre pe fiecare pilon! În cadrul propriilor operațiuni din magazine, centrele logistice și sediul central, continuăm în următorii ani să lucrăm la îndeplinirea următoarelor obiective strategice: • Furnizarea de energie regenerabilă în magazinele noastre, reducerea deșeurilor și găsirea celor mai inovatoare soluții ecologice. În conformitate cu angajamentul ISO 50001, PENNY va lucra la îmbunătățiri în domenii precum eficiența energetică, sistemele de refrigerare și eficientizare a flotei și își va continua angajamentul de a acoperi necesarul de energie al magazinelor noi, din surse care să folosească cât mai puțin sau deloc combustibili fosili. • Întreprinderea de acțiuni care să contribuie la reducerea risipei alimentare și a deșeurilor din ambalaje prin îmbunătățirea ambalajelor pentru produsele marcă proprie, utilizarea de materiale durabile cu reciclabilitate ridicată și folosirea acestora în cantități optime. • Sprijinirea comunităților locale, prin acces la alimente mai sănătoase și locuri de muncă stabile, pentru construirea unor economii locale puternice. Mai mult, vom continua să lucrăm cu ONG-urile pentru consolidarea și extinderea sistemului educațional și oferirea de oportunități copiilor din familii defavorizate. • Oferirea de produse alimentare mai sigure și mai sănătoase, printr-o abordare bazată pe reevaluarea riscurilor și monitorizarea condițiilor în lanțul de aprovizionare.

RkJQdWJsaXNoZXIy NTg3MTAy