Raport sustenabilitate
45 Dezvoltarea unui sortiment sustenabil și promovarea consumului de produse de acest fel reprezintă cele două obiectivele principale ale PENNY pentru pilonul „Produse verzi”. Acestea sunt și încorporate în puncte strategice, aliniate cu ținte și arii de acțiune clar stabilite. Achiziția produselor verzi este foarte importantă pentru sănătatea clienților noștri, mediul în care trăiesc și comunitatea locală, iar recunoașterea valorii produselor verzi este în creștere accentuată. PENNY continuă să le ofere consumatorilor responsabili motive de bucurie an după an prin comercializarea de produse sustenabile ce provin de pe piața regională, dar și de la producătorii locali, investind în parteneriate cu furnizori locali și regionali. Deși prețul reprezintă un stimul important de cumpărare, clienții noștri iau totmai mult în calcul factorii de mediu și sociali atunci când decid ce să cumpere. Pentru a răspunde acestor cerințe, facem eforturi considerabile, mai ales în domeniul comunicării, astfel încât să le transmitem cât mai multor clienți și potențiali clienți că alegerea unor produse și servicii mai sustenabile va avea un efect pozitiv pe termen lung în viețile lor și ale celor din jur. PENNY este conștient de rolul său special de mediator între producători și consumatori. Producția mărcilor proprii are impact asupra omului, animalelor și mediului. Clienții așteaptă de la noi să fim conștienți de răspunderea pe care o purtăm în lanțurile de aprovizionare ale mărcilor proprii și că ne asumăm impactul produs. Activitatea noastră desfașurată în cadrul pilonului „Produse verzi” contribuie cu prioritate la îndeplinirea obiectivelor ONU de dezvoltare durabilă: ODD 12: Consumul și producția responsabilă, ODD 15: Viața pe pământ și ODD 14: Viața sub apă.
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy NTg3MTAy