Raport sustenabilitate
2019 / raport de sustenabilitate 52 16 , din care 5 BIO fresh (lapte, sana, kefir și iaurt ecologic) 6 produse 4 produse 1 produse My BIO În 2019, ne-am concentrat pe dezvoltarea primului nostru brand BIO, marcă proprie. „My BIO” urmărește ca alimentația sustenabilă să fie ușoară și accesibilă, răspunzând în cel mai bun mod posibil tuturor clienților noștri ce acordă o importanță aparte sănătății și mediului înconjurător, atât pentru ei, cât și pentru cei dragi. „My BIO” va oferi produsele necesare pentru o nutriție echilibrată și sănătoasă, având sub umbrelă produse naturale controlate riguros și fără modificări genetice sau urme de pesticide. „My BIO” va conține produse dezvoltate local, dar și internațional. În ceea ce privește dezvoltarea locală, aceasta este posibilă doar pentru produse proaspete (lactate, ouă ecologice 10M, carne, legume și fructe precum broccoli, morcovi sau ceapă). Pentru clienții noștri cu cerințe dietetice speciale, am avut și în 2019 o gamă specială de produse introduse în42demagazine, inclusivprodusebio, fără lactoză, fără zahăr și fără gluten, rezultând, astfel, un total 27 de produse din care urmează a fi replicate la nivel național doar cele care au avut cel mai mare succes printre clienții noștri. În 2019, am introdus gama de produse Bio fresh în toate magazinele PENNY. Tot sortimentul de pungi este sustenabil și, pe lângă pungile reutilizabile, în 2019 am comercializat următoarele tipuri de pungi: un articol din hârtie FSC (fibră 100% virgină), un articol din bumbac cu mânere lungi și două articole compostabile de capacități diferite, respectiv 5kg și 9kg.
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy NTg3MTAy