Raport sustenabilitate
55 au primit recomandări de îmbunătățire pentru a atinge parametrii doriți și doar două articole au fost incluse în procedura de retragere. În 2019, în urma verificărilor efectuate de autorități, numai trei articole au fost supuse procesului de retragere de la comercializare, pe motiv de etichetare non-conformă. Tot ca proces de asigurare a respectării standardelor de calitate, efectuăm audituri anuale în centrele logistice, de la recepția mărfurilor până la expediția către magazine. În plus, există audituri speciale în cadrul depozitului care vizează „Implementarea cerințelor de calitate” pentru sectorul de fructe și legume. Magazinele sunt și ele periodic auditate pentru a asigura curățenia și igiena.Rezultateleauditurilor interne sunt înregistrate în mod sistematic și transmise persoanelor responsabile, în vederea luării eventualelor măsuri. Etichetăm toate produsele în conformitate cu prevederile legale înprivințaoriginii, compoziției și utilizării acestora, inclusiv data expirării, la care adăugăm, în mod voluntar, informații cu privire la originea produselor. Comunicarea noastră externă se supune principiilor noastre de bază, de credibilitate și transparență, inclusiv în cadrul campaniilor de publicitate. Specificațiile de produs pentru mărcile proprii sunt create de noi, în colaborare cu furnizorul, și conțin toate informațiile privind data de expirare, ingredientele, parametrii chimici și microbiologici, inclusiv informații despre materialul din care este confecționat ambalajul. Pentru a verifica corectitudinea informațiilor declarate de furnizorii cu care colaborăm, efectuăm teste ale conținutului produselor în laborator. În 2019, am retras 63 de articole ca urmare a sesizărilor primite, dintre care șapte din partea unor furnizori, 19 din partea unor angajați, șase din partea clienților noștri, în timp ce 11 retrageri au fost cauzate de etichetarea neconformă. În 2019, 79% dintre articolele retrase au avut ca motiv un potențial de risc legat de calitate, iar măsura de retragere a fost luată imediat ce acest risc a fost identificat. Ne asigurăm că respectăm standardele etice și culturale în promovarea produselor și serviciilor prin intermediul publicității,astfel că,nici în2019, nu amprimit nicio avertizare legată de încălcarea unor prevederi de acest tip. Adevărul, claritatea și transparența sunt, în acest sens, principiile fundamentale după care ne ghidăm. Pe lângă acestea, aplicăm suplimentar regulile din Codul de conduită, directivele și ghidurile dezvoltate de grupul REWE și aplicabile la nivel de companie, precum și cerințele Consiliului Național al Audio- vizualului. Comunicarea privind sustenabilitatea impune un grad special de credibilitate, iar scopul nostru este să facilităm luarea unor decizii de cumpărare informate și să le oferim clienților noștri motive întemeiate pentru a opta pentru produse sustenabile.
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy NTg3MTAy